حضور رئیس فدراسیون کشتی در دفتر باشگاه سیناصنعت ایذه؛

دبیر: لیگی پویا می‌تواند بسیاری از مشکلات امروز کشتی را حل کند/ احمدپور: به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ برتر کشتی هستیم

۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۶:۵۷
کد خبر: ۸۸۲۶۲۲
دبیر: لیگی پویا می‌تواند بسیاری از مشکلات امروز کشتی را حل کند/ احمدپور: به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ برتر کشتی هستیم
مدیرعامل شرکت سیناصنعت ایذه از حضور پرقدرت این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی که با هدف تکرار قهرمانی جام باشگاه های جهان خواهد بود، خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر ریس فدراسیون کشتی دیروز (پنج شنبه) با حضور در دفتر باشگاه سیناصنعت ایذه با علی بابا احمد پور مدیرعامل شرکت سینا صنعت ایذه دیدار وگفتگو کرد.

دراین نشست صمیمی که با حضور نصیرزاده رئیس سازمان لیگ انجام شد، علی بابا احمد پور ضمن تبریک انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی در ادامه گزارشی از عناوین کسب شده این باشگاه در سنوات گذشته ارائه داد و افزود: تنها باشگاهی هستیم که دررده پایه نیز سرمایه گذاری کرده ایم وتمرینات تیم کشتی فرنگی سینا صنعت در طول سال به طور مستمر و مرتب برگزار می شود.

احمدپور افزود: درصدد هستیم با تیمی قدرتمند در لیگ برتر کشتی فرنگی سال 98 حضور پیدا کنیم و به دنبال این هستیم که  بار دیگرعنوان قهرمانی باشگاه های جهان را از آن خود کنیم.

علیرضا دبیر نیز ضمن قدردانی از حمایت احمدپور از رشته ورزشی کشتی تصریح کرد: معتقدم اگر لیگ کشتی پویا وجذابی داشته باشیم، بسیاری از مشکلات امروزی جامعه کشتی نیز در پی آن حل خواهد شد.

ریس فدراسیون کشتی از مهندس احمد پور درخواست کرد سرمایه گذاری این باشگاه در کشتی دائمی باشد و با تغییر مدیریت به صورت سلیقه ای با تیم داری در رشته کشتی برخورد نشود.

نصیرزاده نیز در این دیدار ازباشگاه ها به عنوان بازوان و حامیان فدراسیون کشتی یاد کرد و گفت: به امید خدا در سالجاری درصدد هستیم به گونه ای عمل کنیم که نگرانی های سنوات گذشته مدیران باشگاه ها تا حدامکان کم شود.

ریس سازمان لیگ فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم درمسابقات لیگ امسال تدابیری اتخاذ کنیم که توازن رقابتی تیم ها برقرار شود تا شاهد برگزاری مسابقاتی جذاب باشیم.

نظر شما