رقابت‌های بین‌المللی کشتی جایزه بزرگ گرجستان؛

قاسم‌پور و ساروی به دیدار نیمه نهایی را یافتند

۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۲:۰۵
کد خبر: ۸۸۲۷۳۹
قاسم‌پور و ساروی به دیدار نیمه نهایی را یافتند
کامران قاسم پور و محمدهادی ساروی به دیدار نیمه نهایی روز سوم رقابت های بین المللی کشتی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان که از ظهر امروز مسابقات خود را آغاز کرده اند، به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم پور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد عباس اف از آذربایجان گذشت. وی در دور بعد نیز ساندرو امیناشویلی از گرجستان را با نتیجه ۱۱ بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۵ از سد الکسی لودیا از گرجستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. علی اکبر حیدری دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه ۵ بر یک مغلوب اورخان نوریف از آذربایجان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با نتیجه ۵ بر یک پارسا نظری دیگر نماینده کشورمان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی مغلوب کاندلاکی از آذربایجان شد. و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد. پارسا نظری هم با توجه به شکست قوره جیلی از دور رقابت ها کنار رفت.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق عصر امروز (جمعه) برگزار می شود.

نظر شما