معاون امور مجلس ، حقوقی و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان:

بیانیه گام دوم انقلاب درصدر برنامه ها و سیاست های وزارت ورزش و جوانان

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۷:۴۹
کد خبر: ۸۸۳۷۲۷
بیانیه گام دوم انقلاب درصدر برنامه ها و سیاست های وزارت ورزش و جوانان
تقی زاده بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان منشور کاری وزارت ورزش و جوانان و درصدر برنامه ها و سیاستهای این وزارتخانه عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ایین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، تقی زاده معاون امور مجلس ، حقوقی و هماهنگی امور استانها بااشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که به عنوان منشور کاری برای حرکت در آینده از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده گفت: این بیانیه در صدر برنامه ها و سیاستهای وزارت ورزش و جوانان قراردارد.

وی درادامه مهمترین مخاطب این بیانیه را جوانان دانست و گفت: این سند یک دکترین و راهکاری است که به منظور اجرا دردهه پنجم‌انقلاب مدنظر قرار گرفته است.

تقی زاده هسته مرکزی این دکترین را سپردن کار به جوان ها باهدف پیشرفت همه جانبه عنوان کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان با تاکید دکتر سلطانی فر در راستای استفاده بهینه  از ظرفیت های ورزش ودر جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در سطح ملی و بین المللی، برنامه های خودرا تدوین کرده است.

وی درادامه مخاطب قراردادن جوانان را از مهمترین ویژگی های این سند عنوان کرد و گفت: برای مسئولان وزارت ورزش  جوانان مایه افتخاراست که در دستگاه های اجرایی امر جوانگرایی پیشگام است و امورات درهمین راستا به  نسل جوان انقلابی سپرده می شود.

نظر شما