جمیل لطف‌الله‌ نسبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف ما آماده کردن بازیکنان و ارتقای رنکینگ جهانی آن‌ها است/ به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستم همراه تیم بروم

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۳:۱۲
کد خبر: ۸۸۳۸۸۴
هدف ما آماده کردن بازیکنان و ارتقای رنکینگ جهانی آن‌ها است/ به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانستم همراه تیم بروم
مربی تنیس روی میز گفت: هدف ما از حضور در تورهای جهانی آماده کردن بچه‌ها و ارتقا رنکینگ جهانی آن‌ها است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جمیل لطف‌الله نسبی، مربی تیم ملی تنیس روی میز، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص حضور تیم ملی ایران در تور جهانی تنیس روی میز بلغارستان و چک بیان کرد: در برنامه‌ای که به فدراسیون داده بودیم، یک سری تورها در نظر گرفتیم که تورهای بلغارستان و چک هم در برنامه بودند. رقابت‌ها در راستای آماده‌سازی بچه‌های تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه تیمی المپیک که در بهمن ماه برگزار می‌شود، است. بر اساس آخرین انتخابی تیم ملی نوشاد و نیما عالمیان مقام‌های اول و دوم ایران را کسب کردند و برای اعزام به این رقابت‌‌ها انتخاب شدند. مریم صامت با هزینه شخصی خود و خارج از آن مراحل انتخابی در این مسابقات حضور خواهد داشت.

وی افزود: مسابقات بسیار سخت و سنگین است اما بچه‌های ما از آمادگی خوبی برخوردار هستند. ان‌شاءالله بتوانند نتایج مطلوبی کسب کنند، هدف ماهم آماده کردن بچه‌ها و ارتقای رنکینگ جهانی آن‌ها است چون پیش از المپیک یکی از راه‌هایی که می‌توانند کسب سهمیه کنند، ارتقای رنکینگ است.

لطف‌الله نسبی عنوان کرد: این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک نیست، یک سری از مسابقاتی است که سالانه در کل جهان برگزار می‌شود و در فدراسیون جهانی ثبت شده است. ورزشکاران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند تا رنکینگ خود را ارتقا بدهند و از نظر آمادگی افت نکنند.

مربی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: بچه‌های دیگر در اردو تیم ملی حضور ندارند، به دلیل این که احمدیان و هدایی در مسابقات دیگری حضور دارند. احمدیان رقابت‌های جوانان هنگ کنگ در بخش انفرادی مقام اول و تیمی مقام سوم را به دست آورده است. هدایی هم در تورنمنت زیر 21 سال نیجریه مقام دوم را کسب کرده است. احمدیان و هدایی هر دو جزو تیم ملی بزرگسالان هستند و این نشان می‌دهد هر دو از یک سطح آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی گفت: من هم به دلیل یک سری مشکلات خانوادگی نتوانستم همراه تیم در مسابقات بلغارستان حضور پیدا کنم اما برای رقابت‌های چک خود را خواهم رساند و به بچه‌ها ملحق می‌شوم. پس از بازگشت از این مسابقات، اردوی بلند مدتی جهت حضور در مسابقات آسیایی اندونزی خواهیم داشت.

نظر شما