مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سختی کار ما بازی ما با روسیه بود/ باید به فکر آینده باشیم/ هیچ چیز برای والیبال ایران تمام نشده است

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۱:۱۰
کد خبر: ۸۸۳۸۹۸
سختی کار ما بازی ما با روسیه بود/ باید به فکر آینده باشیم/ هیچ چیز برای والیبال ایران تمام نشده است
پیشکسوت والیبال ایران گفت: سختی کار ما بازی ما با روسیه بود اما هیچ چیز برای والیبال ما تمام نشده است و باید به فکر آینده باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصطفی کارخانه، پیشکسوت والیبال در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک توکیو بیان کرد: بچه‌ها تلاش خودشان را کردند، بالاخره تیم روسیه قهرمان المپیک، جهان و لیگ ملت‌ها است. روسیه عنوان‌های زیادی دارد، از نظر والیبالی از ما جلوتر هستند و پیشینه آن‌ها خیلی از ما قوی‌تر است. می‌توانستیم در بعضی از قسمت‌ها بهتر از این باشیم اما بازی‌های انتخابی المپیک است و سطح بسیار بالایی دارد. یک تک بازی بسیار مهم داشتیم که مقابل روسیه بود اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم. بچه‌های ما زحمت کشیدند و با تمام وجود بازی کردند.

وی افزود: روسیه امتیاز میزبانی داشت و از نظر فیزیکی هم قوی‌تر از ما و قد بازیکنان تیم آن‌ها بلندتر از ما بود. در کل عملکرد روسیه بهتر بود و ما اشتباهاتی داشتیم. باید یاد بگیریم برای آینده خودمان بیشتر تلاش کنیم، بیشتر زحمت بکشیم، عیب‌هایمان را بشناسیم و آن‌ها را برطرف کنیم.

کارخانه عنوان کرد: والیبال ما توانایی‌های زیادی دارد اما اگر بخواهیم در سطح اول دنیا یک تیم باثبات و ایده‌آل باشیم باید خیلی تلاش کنیم و زحمت بکشیم. چیزی تمام نشده و نباید ناامید شویم. ما شانس دیگری هم داریم، المپیک سطح خیلی بالایی دارد اما نباید فرصت‌‌ها را از دست بدهیم. در مسابقات بعدی حتما باید جبران کنیم و سهمیه المپیک را به دست بیاوریم. هرچه تجربه بیشتری پیدا کنیم مسلما خروجی‌ آن به نفع والیبال ما است.

پیشکسوت والیبال ایران اظهار داشت: هنوز هم شانس داریم و توانستیم دو بازی در این مسابقات را ببریم. حتی تیم دوم ما مقابل مکزیک به پیروزی رسید. کوبا بازی اول ما بود و کمی این تیم را دست کم گرفته بودیم اما به خودمان آمدیم و بازی 2 بر صفر را 3 بر 2 بردیم. این نشان از توانایی‌های تیمی ما است. کوبا پیشینه قوی دارد اما تیم فعلی‌ آن کم تجربه‌ است و میدان‌های بین‌المللی کم دیده این تیم. شاید ستاره‌های والیبال دنیا از کوبا باشند اما تیم فعلی‌ با نبود آن ستاره‌ها مقداری کم تجربه بود.

وی گفت: سختی کار ما بازی با روسیه بود که تیم قدرتمند و میزبان و بازیکنان هم ترازی دارد. روسیه بازیکن زیر 2 متر ندارد و سخت می‌توان در برابر چنین تیمی بازی کرد اما هیچ چیز برای والیبال ما تمام نشده است. باید تلاش و تجربه خود‌ را بیشتر کنیم و به فکر آینده باشیم. با آسیب‌شناسی باید علت‌ها را پیدا و ضعف‌هایمان را برطرف کنیم تا بتوانیم در مسابقات بعدی با درخشش بهتری در مسابقات ظاهر شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز