علیرضا مختاری:

طلا جاکارتا بهترین خاطره ورزشی من است

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۹:۴۳
کد خبر: ۸۸۴۰۵۵
طلا جاکارتا بهترین خاطره ورزشی من است
ملی پوش پارا دوومیدانی کشورمان گفت: شیرین‌ترین لحظه ورزشی من کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فداسیون جانبازان و معلولین، علیرضا مختاری ملی پوش پارا دوومیدانی در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: در ابتدا وارد رشته والیبال نشسته شدم اما پس از آن پرتاب وزنه را انتخاب کردم و توانستم در رقابت‌های دوومیدانی عملکرد موفق‌تری داشته باشم و فعالیت ورزشی خود را در همین رشته ادامه دادم.

وی افزود: در رویدادهای مختلفی حضور داشتم اما شیرین‌ترین لحظه ورزشی من به کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برمی‌گردد که همراه با رکورد شکنی بود و امیدوارم که بتوانم باز هم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

ملی پوش پارادوومیدانی عنوان کرد: پس از کسب مدال‌های مختلف، دیدگاه اطرافیان من نسبت به توانایی‌های افراد دارای معلولیت تغییر کرد و خوشبختانه توانستم ثابت کنم که معلولیت محدودیت ایجاد نمی‌کند و با ورزش می‌توان فرد موفقی برای جامعه بود.

مختاری اظهار داشت: مادر و همسرم مشوق من برای حضورم در ورزش بودند. متاسفانه زمانی که در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو حضور داشتم مادرم را از دست دادم و روحیه‌ام بهم ریخت و نتوانستم نتیجه‌ای که می‌خواستم را به دست آورم اما تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که در پارالمپیک ۲۰۲۰ بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این مدت که در ورزش حضور داشتم توانستم مدال جهان و آسیایی را کسب کنم و اکنون هدف و آرزوی من کسب مدال پارالمپیک است که امیدوارم در ۲۰۲۰ توکیو محقق شود.

مختاری خاطرنشان ساخت: در طول سال در مدارس استثنایی حاضر می‌شوم تا بتوانم بچه‌ها را با ورزش افراد دارای معلولیت آشنا کنم چرا که معتقدم آن‌ها با حضور در ورزش انگیزه و هدف بیشتری پیدا می‌کنند و می‌توانند موفق باشند.

ملی‌پوش پارادوومیدانی گفت: امیدوارم تمام ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان در رویدادهای مختلف موفق باشند و در پارالمپیک ۲۰۲۰ شاهد درخشیدن کاروان ورزشی ایران باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز