امروز اعلام شد؛

صدور آرای کمیته وضعیت درخصوص برخی از باشگاه‌ها

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۲:۴۲
کد خبر: ۸۸۴۱۱۹
صدور آرای کمیته وضعیت درخصوص برخی از باشگاه‌ها
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آرای پرونده‌های موجود در این کمیته را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*درپی شکایت علی نظری از باشگاه شهرداری تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 717 میلیون ریال بابت قسمتی از خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*با توجه به شکایت محمد خلیلی از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 145 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*در پرونده شکایت محمد حسین معمار از باشگاه پارس جنوبی، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستندا به ماده 198 قانون آیین دادرسی مدنی حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ 918 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان صادر کرد.

*درپی شکایت علی محمدی از باشگاه شهرداری تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 301 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت هادی ایمانی از باشگاه شهرداری ماهشهر، کمیته وضعیت با توجه به مراتب فوق دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستندا به ماده 198 قانون آیین دادرسی مدنی حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ 720 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان صادر کرد.

*در پرونده شکایت شیرزاد فرید قره قشلاقی از باشگاه شهرداری تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 381 میلیون و 200 هزار ریال بابت قسمتی از خواسته خواهان محکوم و در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

نظر شما