درپی ابهام درباره میزان بدهی تیم‌های والیبال مطرح شد؛

توضیحات فتاحی درخصوص علت نامشخص بودن وضعیت تیم‌ها در لیگ برتر/ فدراسیون به دنبال ضمانت مطمئن

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۵:۲۹:۱۸
کد خبر: ۸۸۴۳۵۹
توضیحات فتاحی درخصوص علت نامشخص بودن وضعیت تیم‌ها در لیگ برتر/ فدراسیون به دنبال ضمانت مطمئن
سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: تلاش می‌کنیم همانطور که لیگ پویایی داریم که پشتوانه تیم‌ ملی ماست از نظر مالی هم شفاف باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی فتاحی، سرپرست دبیری فدراسیون والیبال، درباره وضعیت تیم‌ها برای حضور در فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: طبق اعلام منوچهری، سرپرست سازمان لیگ  فعلا سه تیم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کردند ولی ما بازهم یک فرصت دیگر در اختیار تیم‌ها قرار دادیم که بتوانند تا پایان مرداد با بازیکنان و کادر فنی تسویه حساب کنند و مدارک لازم را به فدراسیون تحویل دهند.

او ادامه داد: فعلا ما این فرصت را به تیم‌ها دادیم و اگر بازهم باشگاه‌ها به تعهدات مالی خود عمل نکنند قطعا اجازه حضور در لیگ را نخواهند داشت. فدراسیون در این رابطه از طریق نهادهای مربوطه مورد نظارت است. بنابراین ما موظف هستیم به این مسائل رسیدگی لازم را داشته باشیم.

فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا برای جلوگیری از این مسائل گرفتن ضمانت از باشگاه‌ها کارساز است یا خیر؟ بیان کرد: قطعا یکی از اقداماتی که برای جلوگیری از این مسائل مطرح است بحث ضمانت نامه معتبر است ولی ضمانتی که به ما داده می‌شود یک برگه چک است که متاسفانه زمان وصول هم ما با یک حساب خالی موجه هستیم. قبول دارم در این زمینه باید اقدامات بیشتر و محکم‌تری انجام شود و قطعا فدراسیون در شرایط حال حاضر  به دنبال این موضوع است چرا که ما تلاش می‌کنیم همانطور که لیگ پویایی داریم که پشتوانه تیم‌ملی ماست از نظر مالی هم شفاف باشد.

او درخصوص اقدامات فدراسیون برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در تهران افزود: با توجه به این که مسئولیت اجرایی مسابقات به من واگذار شده تا به امروز سه جلسه هماهنگی داشتیم. یکی از دغدغه‌ها در واقع مسئله بهینه سازی سالن دوازده هزار نفری است و در این جلسات با هماهنگی‌هایی که با سازمان توسعه اماکن ورزشی  و خود ورزشگاه آزادی داشتیم اقدامات لازم صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز