حمید کریمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان اقدام شایسته‌ای از سوی جامعه فوتبال بود/ به دنبال آمدن به لیگ آزادگان هستیم

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۹:۳۲
کد خبر: ۸۸۴۳۶۶
مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان اقدام شایسته‌ای از سوی جامعه فوتبال بود/ به دنبال آمدن به لیگ آزادگان هستیم
پیشکسوت فوتبال گفت: برگزاری مسابقه برای آزادی زندانیان کار پسندیده‌ای است که از سوی پیشکسوتان فوتبال انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید کریمی، پیشکسوت فوتبال درباره برگزاری مسابقه خیرخواهانه برای آزادی زندانیان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تشکر می‌کنم از علی پروین و تیم پیشکسوتان پرسپولیس، عزیزانی که زحمت کشیدند برای این کاری که امروز در عید قربان در این عید بزرگ برای نجات جان دو انسانی که مرتکب اشتباهی شدند و 6/7 سال زندانی کشیدند. از خانواده  اولیا دم تشکر می‌کنم که به رضایت راضی شدند و امروز در حضور این مردمی که می‌بینید می‌خواهیم گلریزان کنیم تا این دو جوان را به خانواده‌شان برگردانیم. کاری است که همه مردم ایران ما که احساسی و عاطفی هستند امروز روز احساس و عاطفه و انسانیت و مردانگی است که آن ور آبی‌ها هم بدانند ما مردممان را دوست داریم و داریم به یکدیگر کمک می‌کنیم.

او ادامه داد: مسابقه یک بهانه است. این مسابقه به نفع انسانیت است. امروز برد و باختش مهم نیست و این بهانه است انشالله بتوانیم مبالغی که می‌خواهیم جمع کنیم و رضایت خانواده اولیای دم را کسب کنیم که خوشبختانه تقریبا همه کارهایش انجام شده و الان هم حدود 300 میلیون تومان جمع شده و امروز هم بقیه را جمع می‌کنیم و انشالله امام زمان به همه ما کمک کند که این دو جوان بعد از 7/8 سال  که در زندان بودند به خانواده‌هایشان بازگردند.

کریمی در پایان در مورد تیم نامداران کرج توضیح داد: پارسال در لیگ سه بودیم و قهرمان لیگ سه کشور شدیم و آمدیم لیگ دو امسال هم خیلی خوب تیم را بستیم و داریم زحمت می‌کشیم. کادر فنی خوبی داریم، بازیکنان فهمیده و با معرفتی داریم و همه‌مان داریم دست به دست هم می‌دهیم که به لیگ یک راه پیدا کنیم. همان طور که از 3 آمدیم 2 از 2 هم به 1 می‌رویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز