بشار آماده و هماهنگ است؛

ستاره پرسپولیس کالدرون و سایرین را تعجب‌زده کرد+عکس

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۳:۴۹:۳۸
کد خبر: ۸۸۴۳۹۷
ستاره پرسپولیس کالدرون و سایرین را تعجب‌زده کرد+عکس
تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات لیگ نوزدهم به هرشکل ممکن بشار رسن را در تیم نگه داشت تا در این فصل هم از این بازیکن استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بشار رسن، ستاره جوان و عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و جراحی کتف، از دو هفته پیش در تمرینات پرسپولیس حضور یافت حالا آماده حضور در ترکیب پرسپولیس است.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۸_۱۴-۱۹-۵۰

این بازیکن که به خاطر طی کردن دوران نقاهت، حدود 40 روز در تمرینات فصل جدید حضور نداشت و پیش از آن هم درگیر مصدومیت کتفش بود، بازی‌های غرب آسیا را از دست داد و در روز‌های نخست عملکرد خوبی از خود ارائه نمی‌داد تا جایی که شایعه شده بود کالدرون به دستیارانش اعلام کرده که باید این بازیکن چند هفته‌ای به تمرینات اختصاصی بپردازد تا آماده بازی کردن شود.

اما در عین ناباوری یکی از آماده‌ترین بازیکنان تمرینات چند روز گذشته، بشار رسن عراقی است. او در تمرینات و در بازی درون تیمی نشان داد در این فصل می‌تواند به کالدرون کمک زیادی درمیانه میدان کند. آمادگی بالا که تعجب کالدرون و سایر سرخ پوشان را به همراه داشت خبر خوبی برای سرمربی آرژانتینی است و البته کار او را برای استفاده از این بازیکن یا احمدزاده در ترکیب سخت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز