نادر فریادشیران در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور خانواده‌ها در استادیوم به نفع فوتبال کشور است/ باید در آسیا آقایی کنیم

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۷:۵۱
کد خبر: ۸۸۴۴۰۷
حضور خانواده‌ها در استادیوم به نفع فوتبال کشور است/ باید در آسیا آقایی کنیم
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: حضور خانواده‌ها با دخترها، خانم‌ها و بچه‌ها قوام فوتبال کشور ما را تثبیت می‌کند و جوانان به عنوان الگو می‌توانند از این بچه‌های بزرگ‌تر که سابقه ملی هم دارند الگو بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نادر فریاد شیران، پیشکسوت فوتبال که در دیداری خیریه در روز عید قربان شرکت کرده بود به خبرنگار برنا گفت: در واقع یک بازی خیریه بین فوتبالیست‌های قدیمی کرج و تیم پرسپولیس انجام شد که این کار خیریه با کمک مردم خوب کرج انجام و دو زندانی که مشکل دیه‌شان پرداخت شود.

وی با اشاره به حضور خانواده ها در این دیدار اظهار کرد: این جمعیت به خصوص خانواده‌ها، خانم‌ها کنار آقایان بدون هیچ مشکلی نشستند. حضور خانواده‌ها با دخترها، خانم‌ها و بچه‌ها قوام فوتبال کشور ما را تثبیت می‌کند و قطعا جوانان به عنوان الگو می‌توانند از این بچه‌های بزرگ‌تر که سابقه ملی هم دارند الگو بگیرند. به خصوص آقای پروین که بزرگ همه ما اینجا هستند می‌تواند یک آینه تمام نما از فعالیت‌های بچه‌‌ها برای آینده‌شان باشد. مسئولان فدراسیون موظف هستند زیرساخت‌ها را درست کنند و به نظر من به راحتی می‌توان انجام داد و هیچ نگرانی در این زمینه نباید داشته باشیم. نمونه بارز آن نزدیک به 4-5 هزار نفر تماشاچی آمده و حداقل یک سوم آنها خانم هستند، چه اتفاقی می افتد؟ دختر، مادر، پیرزن و دختر نوجوان، یک خانواده هستند. حضور بانوان قطعا به نفع فوتبال کشور ما خواهد بود.

فریادشیران با انتقاد از تاخیر در لیگ برتر گفت: به نظر من این هم یکی از سوتدبیرهای فوتبال کشور ما است. این فروش الکترونیکی و مجهز سازی فدراسیون ها را را باید قبلا پیش بینی می‌کردند و متأسفانه نکردند. چقدر برای مربی‌ها سخت است. بازیکن چند بار باید بدنسازی کند؟ چند بار باید کار بدنی کند؟ یک بار گفتند 20 روز دیگر انجام می‌شود و فشاری را در حدی که به بازی‌ها برسیم انجام می‌دهیم ولی وقتی شما نمی‌دانی مسابقات کی هست من چگونه بازیکنان را نگه دارم؟ این یکی از معضلاتی است که در لیگ نوزدهم شاید آسیب‌دیدگی‌های فراوان و در واقع عدم کنترل بدنی بازیکنان به وجود بیاید که خیلی سخت است.

او درباره حذف باشگاه های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا گفت: وقتی کیفیت لیگ بالا نباشد خروجی آن هم همین می شود. اگر با لابی گری نبود ما الان همین موقعیت و سمت هایی هم که در آسیا داریم را هم نداشتیم. در حالی که باید در فوتبال آسیا آقایی کنیم از هر نظر. متأسفانه با این وضع مدیریتی فوتبال همین قدر هم که حرکت لاک‌پشتی داریم باید شکرگذار باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز