جواد حسن‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اهالی فوتبال با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مشکلی ندارند/ سپاهان و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارند

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۸:۴۷:۲۸
کد خبر: ۸۸۴۸۴۴
اهالی فوتبال با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مشکلی ندارند/ سپاهان و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم‌هایی که استخوان‌بندی‌ شان را تکان نداده باشند مثل سپاهان و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جواد حسن‌زاده، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس که در مراسم گلریزان جامعه فوتبال برای آزادی چند زندانی شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: این بازی خیریه است و ان‌شاءالله بتوانیم با جمع‌آوری مبالغی دو، سه جوان را نجات دهیم و باعث خوشحالی است برای ما اگر بتوانیم کمکی کنیم و آزادی چند جوان به نتیجه برسد. این بازی خیرانه بیشتر جنبه رفاقتی دارد و کمک می‌کنیم کار انجام شود و نتیجه بازی مهم نبود و هدف‌مان این بود که تماشاگران لذت ببرند.

وی در ادامه درخصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: هیچ‌کدام از اهالی فوتبال با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مشکلی ندارند. زمان قدیم هم بانوان می‌آمدند و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد. اگر خانم‌ها بیایند آقایان هم رعایت‌شان بیشتر می‌شود و بیشتر هوای هم را دارند و مشکلی پیش نمی‌آید.

حسن‌زاده درخصوص تاخیر در شروع لیگ نیز خاطرنشان کرد: هرچه مسابقات عقب بیفتد به ضرر فوتبال ایران است. هرچه فوتبال تعطیل شود به ضرر است چه یک ماه، چه یک روز و چه یک سال اگر به طول بیانجامد.

وی درخصوص وضعیت تیم‌های مدعی گفت: الان نمی‌شود دراین خصوص صحبت کرد تا تیم‌ها چند بازی انجام دهند. اما همان طور که مشخص است تیم‌هایی که استخوان‌بندی‌ شان را تکان نداده باشند مثل سپاهان و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارند.

بازیکن اسبق سرخ‌پوشان درباره وضعیت پرسپولیس و حضور کالدرون در این تیم نیز اظهار داشت: تا چند بازی نبینیم نمی‌شود عملکرد کالدرون را قضاوت کرد اما دوران برانکو برای پرسپولیس دوران خوبی بود. در حال حاضر توقعات از تیم بالاست البته نباید تمام امتیازات و موفقیت تیم پرسپولیس را به حساب برانکو گذاشت چون دراین خصوص مدیریت، بازیکنان و پیشکسوتان نیز زحمت کشیدند تا تیم نتیجه گرفت.

حسن‌زاده گفت: من اصلا با حضور مربی خارجی موافق نیستم و می‌گویم همه مربیان باید ایرانی باشند اما باید مربی را ساخت. مربی ایرانی باید پیشرفت کند و کلاس‌های بالا ببیند. مربی تیم‌ها ایرانی باشد بهتر است. اوفارل 2 سال مربی تیم ملی ما بوده و 4 کمک داشت، حشمت مهاجرانی، بهمن صالح‌نیا، اصغر شرفی و حسن حبیبی و با وجود اینکه فقط دو سال مربی ایران بود ولی بعد از رفتنش این 4 نفر 20 سال مربی تیم ایران بودند و 20 سال مربی بهترین‌ باشگاه‌های ایران. کی‌روش 8 سال مربی تیم ملی ما بود و بعد از 8 سال هیچ مربی را نتوانست تربیت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز