رضا حسینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با کالدرون پیشرفت می‌کند/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باعث بهتر شدن فضا می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۱:۱۰
کد خبر: ۸۸۵۱۲۳
پرسپولیس با کالدرون پیشرفت می‌کند/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باعث بهتر شدن فضا می‌شود
پیشکسوت فوتبال گفت: باید منتظر باشیم ببینیم کالدرون چه برنامه‌ای دارد و چه کار می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا حسینی، پیشکسوت فوتبال کشورمان، درباره دیدار خیرخواهانه برای آزادی زندانیان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: یک بازی دوستانه بود که برای زندانیان آمدیم تا انجام دهیم و علی پروین هماهنگ کردند و ان‌شاءالله بتوانیم کاری انجام دهیم و چند زندانی آزاد شوند.

او ادامه داد: هدف اصلی این است که بتوانیم حرکتی برای این دوستان انجام دهیم وگرنه نتیجه زیاد مهم نیست. این که بتوانیم کاری کنیم و دل چند نفر را خوشحال کنیم و یک‌سری که گرفتار هستند حرکتی برای‌شان انجام دهیم حس خوبی دارد.

حسینی درمورد وضعیت پرسپولیس برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: تیم خوب است. البته هر مربی جدیدی که می‌آید زمان می‌برد تا یک تیم جا بیفتد و تا بتوانند با هم هماهنگ شوند اما چون شیرازه تیم با هم بودند از  قدیم، امیدوارم کالدرون بتواند نتیجه بگیرد و همین طور هم است چون مربیان خارجی کارهایشان خوب هست و 100 درصد نتیجه می‌گیرند. البته اگر یادتان باشد سالی که  برانکو به پرسپولیس آمد سال اول نتیجه زیاد خوب نبود و احتمالش است کالدرون هم سه، چهار بازی اول تا تیم بخواهد جا بیفتد نتیجه نگیرد اما روی هم رفته با پیشرفت تیم 100% نتیجه می‌گیرد.

او با اشاره تاخیر در شروع لیگ برتر نوزدهم اضافه کرد:  مربیان برنامه‌ریزی کرده بودند لیگ زودتر شروع شود و 100 درصد احتمال دارد روی بدن بازیکنان تأثیری  بگذارد. باید منتظر باشیم که ببینیم کالدرون چه برنامه ای دارد و چه کار می‌کند.

حسینی درخصوص حضور بانوان در استادیوم ها گفت: به نظرم این کار را باید زودتر انجام می‌دادند چون وقتی بانوان به داخل ورزشگاه بیایند خود به خود جو بهتر می‌شود یعنی آقایان سعی می‌کنند طوری رفتار کنند که مطابق با شئونات اسلامی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز