از فردا در تهران و اصفهان صورت می‌گیرد؛

برگزاری اردوی تیم‌های ملی تکواندو، فوتبال و فوتسال ناشنوایان

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۲:۳۸
کد خبر: ۸۸۵۲۳۹
برگزاری اردوی تیم‌های ملی تکواندو، فوتبال و فوتسال ناشنوایان
برای حضور قدرتمندانه در نهمین دوره بازی های آسیایی 2019 ناشنوایان هنگ کنگ اردوی تیم های ملی تکواندو، فوتبال و فوتسال ناشنوایان از فردا در تهران و اصفهان پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ 3 تکواندوکار عضو تیم ملی کیوروگی آقایان ناشنوایان از فردا جمعه 25 مرداد ماه چهارمین اردوی خود را زیر نظر حسینعلی نعیمی آغاز و تا 4 شهریور ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون ناشنوایان ادامه خواهند داد.

*فوتبالیست‌های ناشنوا نیز از فردا هفتمین اردوی آمادگی خود را در کمپ تیم های ملی فدراسیون آغاز می کنند. محمد حسین ضیایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان را هدایت و همراهی می نماید. تمرینات تیم ملی فوتبال ناشنوایان تا 1 شهریور در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی شهید شیرودی ادامه دارد. 

ششمین اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان از روز جمعه 25 مرداد در اصفهان برگزار می شود. فوتسالیست ناشنوا تا 31 مردادماه زیر نظر علی رعدی تمرینات خود را ادامه خواهند داد. نهمین دوره بازی های آسیایی 2019 ناشنوایان از 10 الی 21 آبان ماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

نظر شما