میلاد کمندانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باید به داد ملوان رسید/ تا پایان خدمت سربازی با شرایط انزلی‌چی‌ها کنار می‌آیم/ پیگیر تمرینات پرسپولیس نیستم!

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۱:۳۹
کد خبر: ۸۸۶۵۵۲
باید به داد ملوان رسید/ تا پایان خدمت سربازی با شرایط انزلی‌چی‌ها کنار می‌آیم/ پیگیر تمرینات پرسپولیس نیستم!
بازیکن تیم ملوان انزلی گفت: از نظر مالی چه سال پیش و چه امسال هیچ اتفاقی برای ما نیفتاده و پولی داده نشده است و در این مدت خیلی سختی کشیدیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میلاد کمندانی، بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و پدیده که به خاطر گذراندن خدمت سربازی در تیم ملوان در لیگ آزادگان بازی می‌کند، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص آخرین وضعیت قوهای سپید انزلی اظهار داشت: وضعیت‌مان فعلا خوب نیست، شنبه بازی کردیم و متأسفانه باختیم و نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم. باید به داد جوانان و تیم ملوان برسند تا بتوانیم جلوی هواداران سربلند باشیم و مهم‌‌ترین هدف‌مان این است که هواداران را خوشحال کنیم.

کمندانی درباره وضعیت مالی باشگاه نیز گفت: بنده سرباز هستم و مجبورم با هر شرایطی در تیم کار کنم ولی از نظر مالی چه سال پیش و چه امسال هیچ اتفاقی برای ما نیفتاده و پولی داده نشده است و در این مدت خیلی سختی کشیدیم و امیدوارم با آمدن مالک جدید شرایط‌مان بهتر شود.

وی همچنین درخصوص شرایط تمرینی ملوان اظهار داشت: تنها سه یا چهار جلسه قبل از شروع لیگ تمرین داشتیم و بدن‌هایمان هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده و هنوز کار داریم و امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم به فرم ایده‌آل برسیم و بهتر بازی کنیم.  در این مدت بازی دوستانه‌ای نداشتیم و کادر فنی و مالک باشگاه آنقدر دیر معرفی شد که اصلا وقت نداشتیم که برای لیگ برنامه‌ریزی کنیم و فقط وقت داشتیم چند هفته‌‌ای با بچه‌ها دورهم تمرین کنیم و با هم آشنا شویم.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به بازی دوستانه ملوانی‌ها گفت: بازی دیروز از لحاظ فنی بازی خوبی نبود چون ما بدن‌هایمان قفل کرده بود و نتوانستیم شرایطی که مربی می‌خواست در زمین پیاده کنیم و حریف‌مان خیلی وقت است تمرین‌ها را شروع کرده‌اند و کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و بازی دوستانه‌های زیادی انجام داده بودند ولی ما متأسفانه هیچ کدام را نداشتیم. هواداران دیروز برای ما سنگ تمام گذاشتند و تعداد زیادی هوادار از انزلی آمدند و شرمنده‌شان شدیم. من زیاد تخصصی در مدیریت ندارم ولی این چیزی که به عنوان یک فرد معمولی می‌بینم ملوان با این هوادارانش جایگاهش اینجا نیست و هرچه سریعتر باید تدبیری اندیشیده شود که به جایگاه اصلی‌اش برسد.

وی در ادامه افزود: 30 درصد باشگاه ملوان برای نیروی دریایی است چون بازیکنان سرباز داریم و بقیه سهام خصوصی است. من چند ماه دیگر در ملوان هستم و سربازی‌ام تمام می‌شود و امیدوارم که این فصل به خوبی برای ملوان به پایان برسد و تیم به لیگ برتر صعود کند. من تمام تلاشم را برای این تیم می‌کنم و بعد از خدمتم ان‌شاءالله بتوانم با پیشنهاداتی که خواهم داشت دوباره به روزهای اوج بازگردم.

کمندانی همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص وضعیت کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس گفت: من زیاد جویای احوال بازیکنان و تمرینات پرسپولیس نبودم و خیلی شناخت ندارم روی کادر فنی، ولی امیدوارم موفق باشند و بتوانند هواداران پرسپولیس را شاد کنند.الان توقعات خیلی بالاست چون برانکو قهرمانی‌های زیادی کسب کرده است. امیدوارم کالدرون هم بتواند همین روند را ادامه دهد.

وی درخصوص وضعیت تیم‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ آزادگان نیز خاطرنشان کرد:  از الان نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم قهرمان می‌شود و چه تیم‌هایی در کورس قهرمانی قرار می‌گیرند چون تعداد تیم‌های خوب در لیگ امسال کم نیست. در لیگ برتر نیز تیم‌های پدیده، سپاهان، تراکتور، ذوب‌آهن، پرسپولیس و استقلال خیلی خوب تیم‌هایشان را بستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز