حسن خانمحمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی است/حاشیه نباید به مستطیل سبز وارد شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۵:۲۵:۴۹
کد خبر: ۸۸۶۵۸۷
پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی است/حاشیه نباید به مستطیل سبز وارد شود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سرخپوشان مدعی اصلی قهرمانی لیگ و جام حذفی است و هر حریفی می‌خواهد هر طور که شده مقابل این تیم خودش را نشان دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛حسن خانمحمدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه آغاز لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: به نظر من موضوع مهم در حال حاضر این است که برخی حواشی ایجاد شده نباید به مستطیل سبز و زمین بازی وارد شود.

وی افزود: در چهار فصل گذشته شخص برانکو مدیریت بسیار خوبی در تیم داشت و همان مدیریت باید ادامه پیدا کند تا تیم بتواند نتیجه بگیرد.

هافبک سابق پرسپولیس درباره حضور مهاجم خارجی در این تیم اظهار داشت: در حال حاضر حضور 24بازیکن یا 23 بازیکن تاثیر زیادی ندارد، نکته مهم این است که بازیکنان با حداقل استرس و حداکثر تمرکز بتوانند در بازی نخست به میدان بروند و با تلاش بتوانند لیگ را با اقتدار آغاز کنند و سه امتیاز بازی نخست را بدست بیاورند.

خانمحمدی درباره دربی هفته چهارم نیز تصریح کرد: این بازی هم مثل همه بازی‌ها سه امتیاز دارد.البته من به برد در دربی امیدوارم چون این تیم مدعی اصلی قهرمانی لیگ و جام حذفی است و هر حریفی می‌خواهد هرطور که شده مقابل این تیم خودش را نشان دهد.

مربی تیم نوجوانان پرسپولیس در پایان پیرامون وضعیت این تیم نیز اظهار داشت: خوشبختانه ما بازی نخست را با قدرت شروع کردیم و امیدواریم در ادامه هم بتوانیم موفق باشیم. خوشبختانه وضعیت تیم خوب است.

نظر شما