بشار مقابل پارس‌جنوبی در ترکیب اصلی نیست؛

نیمکت‌نشینی عجیب ستاره پرسپولیس+عکس

۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۴:۴۸:۰۵
کد خبر: ۸۸۶۶۱۰
نیمکت‌نشینی عجیب ستاره پرسپولیس+عکس
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در هفته اول لیگ نوزدهم مقابل پارس جنوبی جم بازی می‌کند که یکی از ملی‌پوشان خود را در اختیار ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود که در دیدار افتتاحیه، پرسپولیس میزبان پارس جنوبی جم است. سرخ‌پوشان در نخستین بازی با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی به مصاف شاگردان فراز کمالوند می‌روند و درصدد پیروزی هستند.

کادرفنی پرسپولیس تقریبا به ترکیب ایده آل خود برای دیدار با پارس جنوبی جم رسیده و به جز ۱ یا ۲ بازیکن که وضعیت شان مبهم است، دیگر بازیکنان شرایط آرمانی برای بازی کردن دارند و مشکلی برای تقابل با زردپوشان ندارند.

سرمربی پرسپولیس نشان داده برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی خود توجه زیادی به تمرینات این تیم دارد تا بازیکنان آماده شانس بازی کردن پیدا کنند.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۸_۱۴-۱۹-۵۰

در این بین بشار رسن با وجود آمادگی در تمرینات پرسپولیس و جلب رضایت سرمربی تیم، جایگاهی در لیست اصلی سرخ پوشان ندارد و قرار است اولین بازی پرسپولیس در لیگ را از روی نیمکت تماشا کند و این کمی عجیب به نظر می رسد.

هافبک عراق که چند هفته آخر فصل گذشته لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داد، خیلی دیر به تمرینات پیش فصل پرسپولیس اضافه شد و همین دلیل موجب شد تا رسن نتواند بدنسازی مناسب داشته باشد. به همین خاطر کالدرون او را از فهرست اصلی سرخ پوشان در هفته اول کنار گذاشت تا رسن با توجه به عضلات ضعیف خود دچار مصدومیت نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز