علی انصاریان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حمایت هواداران بسیار تعیین کننده است/ پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۵:۳۵:۲۴
کد خبر: ۸۸۷۲۵۶
حمایت هواداران بسیار تعیین کننده است/ پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: دربی حساسیت خاص خود را دارد و تیمی می‌تواند برنده شود که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی انصاریان، پیشکسوت پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و آغاز لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: فکر می‌کنم وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر خوب باشد. در اینکه تیم با توجه به حفظ اسکلت و بدنه اصلی خودش یکی از مدعیان اصلی است اما از طرفی هم تا لیگ شروع نشود و تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی به قول معروف جا نیفتند نمی‌توان گفت کدام تیم شانس اصلی و چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند.

مدافع اسبق پرسپولیس که هم اکنون به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون مشغول فعالیت است، درباره دربی هفته چهارم عنوان کرد: دربی، دربی است و شرایط خاص خودش را دارد. این‌گونه هم نیست که تیم قدرتمند حتما برنده بازی شود. اگر بازی در هفته‌های دیرتری برگزار می‌شد شاید جذابیت بیشتری داشت اما بی‌تردید بازی حساسیت خاص خود را دارد و تیمی می‌تواند برنده شود که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند.

انصاریان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند پرسپولیس بتواند برای چهارمین سال پیاپی قهرمان شود؟ اظهار داشت: کار پرسپولیس در لیگ نوزدهم سخت است و کار برای قهرمان شدن سخت‌تر. به شخصه امیدوارم با تلاش بازیکنان و با حمایت هواداران که بسیار تعیین کننده است پرسپولیس بتواند به قهرمانی دست پیدا کند و این مهم شدنی است.

نظر شما