سرمربی استقلال به بازیکن کروات بازی می‌دهد؛

سورپرایز باورنکردنی از سوی استراماچونی برای استقلالی‌ها+عکس

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۵:۳۳:۴۲
کد خبر: ۸۸۷۵۱۶
سورپرایز باورنکردنی از سوی استراماچونی برای استقلالی‌ها+عکس
استقلال در نخستین بازی خود فردا به مصاف ماشین‌سازی می‌رود و حضور پر انرژی و شاداب مدافع جدید آبی‌پوشان باعث شده استراماچونی در تبریز به این بازیکن بازی بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هروویه میلیچ، دفاع چپ پای سابق فیورنتینا که به صورت رسمی یکشنبه به جمع آبی پوشان پیوست تمرینات خود را در کنار بازیکنان استقلال از دوشنبه استارت زد و گفته می شود این بازیکن کروات قرار است گزینه اول استراماچونی در سمت چپ خط دفاع باشد. اما سورپرایزی که باور کردنش سخت است صحبت های هموطن برانکو بود. او خطاب به هواداران استقلال گفت که جمعه آنها را خواهد دید و نشان داد با وجود عدم آمادگی کامل جسمانی در تلاش برای رسیدن به ترکیب اصلی در اولین دیدار است.

میلیچ3

در حالی که استراماچونی مربی بسیار حرفه ای است بعید است با برگزاری 4 جلسه تمرین بازیکنی را فیکس کند اما برخی شنیده ها حاکی از آن دارد که این بازیکن اگر در ترکیب اولیه نباشد در نیمه دوم به بازی خواهد آمد. حضور پر انرژی و شاداب در تمرینات نشان می دهد که میلیچ انگیزه زیادی برای حضور در اولین مسابقه دارد.

با این حال اولین مسابقه استقلال در ورزشگاه بنیان دیزل در شرایطی برگزار می شود که به نظر می رسد بازیکن با تجربه ای مانند زکی پور گزینه مناسب تری برای این دیدار است و احتمالا میلیچ در دیدار با فولاد خوزستان یا دیدارهای بعد از تعطیلات لیگ به میدان می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز