خوشحالم که اندونزی را بردیم؛

برهانی: با نگاه مثبت به نتایج تیم بانوان نگاه کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۱:۲۸
کد خبر: ۸۸۹۲۹۴
برهانی: با نگاه مثبت به نتایج تیم بانوان نگاه کنیم
کاپتیان تیم ملی والیبال بانوان گفت: اتفاق بزرگی رخ داده و باید با چشمان باز آینده را نگاه کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مائده برهانی، کاپتیان تیم ملی والیبال درباره پیروزی تیم بانوان ایران برابر اندونزی و کسب عنوان هفتمی رقابت‌های آسیایی گفت: به همه بازیکنان تیممان تبریک می‌گویم. همه بازیکنان ما زحمت کشیدند. ما یک پله ترقی کردیم ولی از همه کارشناسان و مردم می‌خواهم که نگویند که ما تیم اندونزی را بردیم و فقط یک پله صعود کردیم.

او ادامه داد: اتفاق بزرگی رخ داده و باید با چشمان باز آینده را نگاه کنیم. کار سختی در پیش است و اگر حمایت و برنامه‌ریزی در کار نباشد، هفتمی را هم از دست می‌دهیم و به رده‌های پایین‌تر می‌رویم. تیم‌هایی مثل چین‌تایپه و قزاقستان نتوانستند به جمع چهار تیم اول برسند، چرا؟ چون چهار تیم اول در دنیای دیگری هستند. ما اگر به دنبال جوانگرایی هستیم، باید بیش‌تر به لیگ توجه کنیم. باید حمایت کنیم و با نگاه مثبت به تیم ملی بانوان نگاه کنیم.

وی افزود: نباید به اسم اندونزی نگاه کرد. آن‌ها لیگ حرفه‌ای و پویایی دارند و بازیکنان گران‌قیمت و سطح بالایی دارند. آن‌ها به والیبال پیشرفته نگاه می‌کنند و من خوشحالم که این تیم را بردیم. نباید به اسم آن‌ها توجه کرد، باید به سرمایه‌گذاری و پیشرفت آن‌ها نگاه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز