با حضور صالحی امیری و احمدی صورت گرفت؛

برگزاری نشست هم اندیشی ورزش، فرهنگ و رسانه

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۷:۰۴:۴۹
کد خبر: ۸۹۲۸۵۳
برگزاری نشست هم اندیشی ورزش، فرهنگ و رسانه
نشست هم اندیشی ورزش، فرهنگ و رسانه با حضور رییس کمیته ملی المپیک، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان،اساتید دانشگاه، مسئولان فرهنگی فدراسیون‌های ورزشی و اصحاب رسانه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست هم اندیشی ورزش، فرهنگ و رسانه با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، اساتید دانشگاه، مسئولان فرهنگی فدراسیون‌های ورزشی و اصحاب رسانه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست کلیپ یادمان مرحوم مهدی شادمانی خبرنگار ورزشی کشورمان که پس از چند سال مبارزه با بیماری سرطان روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت پخش شد و مدعوین فاتحه ایی برای شادی روح آن عزیز قرائت کردند. صالحی امیری و احمدی پس از حضور در مراسم تشییع این خبرنگار ورزشی در نشست حضور یافتند.

نشست هم اندیشی ورزش، فرهنگ و رسانه با همکاری وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و انجمن علمی مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی و با حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، مدیران فرهنگی فدراسیون‌های ورزشی و اصحاب رسانه با محوریت رسانه‌های ورزش و نقش آن در انسجام ملی، اخلاق و رسانه، سلبریتی‌های ورزشی و شبکه‌های اجتماعی، زیباشناسی ورزش و رسانه‌ها، رسانه‌ها و کنترل پرخاشگری ورزشی برگزارشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز