مهدی تاج در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر توصیه‌های خوبی برای کادرفنی داشت/ سعی می‌کنیم تیم ملی محبوب و دوست‌داشتنی را تشکیل بدهیم/ مشکل حق پخش تلویزیونی با دعوا حل نمی‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۵:۲۱:۵۲
کد خبر: ۸۹۳۹۰۷
سلطانی‌فر توصیه‌های خوبی برای کادرفنی داشت/ سعی می‌کنیم تیم ملی محبوب و دوست‌داشتنی را تشکیل بدهیم/ مشکل حق پخش تلویزیونی با دعوا حل نمی‌شود
رییس فدراسیون فوتبال گفت: دکتر سلطانی‌فر تاکید داشتند که تیم ملی ما بازی‌های هجومی را در بازی‌ها ارائه بدهد و اینکه ما تیم ملی محبوبی داشته باشیم و مردم تیم ملی را دوست داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال به همراه دیگر اعضای کادر فنی و مهدی تاج با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر مسعود سلطانی‌فر دیدار و گفتگو کردند.

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال بعد از این دیدار در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص ملاقات اعضای کادرفنی با دکتر سلطانی‌فر اظهار داشت: دکتر سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش توصیه‌هایی را برای تیم ملی داشتند چون قرار است ملی‌پوشان ما در اولین هفته از مسابقات انتخابی جام جهانی شرکت کنند. تیم ملی فوتبال وارد یک تورنمنت مهم خواهد شد و از این‌رو وزیر ورزش می‌خواستند که از نزدیک در تمرینات حاضر شوند ولی به خاطر اینکه تیم ملی در هنگ‌کنگ تکمیل می‌شود و لژیونرها برای اولین بازی به جمع ما اضافه می‌شوند وزیر ورزش برای بازی‌های بعد در تمرینات حضور پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: توصیه‌های خوبی وزیر ورزش برای تیم ملی داشتند و انتظار دارند که خواسته مردم و وزارت ورزش برآورده شود و تیم ملی ما همچون دو دوره قبل بتواند راحت به جام جهانی راه پیدا کند. دکتر سلطانی‌فر تاکید داشتند که تیم ملی ما بازی‌های هجومی را در بازی‌ها ارائه دهد و اینکه ما تیم ملی محبوبی داشته باشیم و مردم تیم ملی را دوست داشته باشند و این تعاملی که بین کادر فنی و سرمربیان باشگاه‌های لیگ برتری ایجاد شده بود را پسندیدند. در مجموع این جلسه بسیار مفید بود و جناب وزیر ورزش در جریان همه امور قرار گرفتند و برای دو طرف راضی کننده بود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره تعامل صورت گرفته بین کادر فنی تیم ملی و همچنین باشگاه‌های لیگ برتری گفت: ویلموتس در دیداری که با سرمربیان تیم‌های لیگ برتری داشت براین موضوع تاکید کرد که ما بازیکنان را به صورت اجاره‌ای از باشگاه‌ها می‌گیریم و بعد از اینکه در خدمت تیم ملی بودند بازهم باید آنها را سالم به باشگاه‌ها برگردانیم. این جلسات به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد که جلسه این دوره برگزار شد. ضرورت تشکیل این جلسات را هم فدراسیون نظر خواهد داد و هم اینکه با مشورت با باشگاه‌ها جلسات بعدی را برگزار خواهیم کرد.

تاج درخصوص وضعیت تیم ملی قبل از اولین دیدارش در مسابقات انتخابی جام جهانی خاطرنشان کرد: تیم ملی ما نسبت به قبل جوان شده است. یک سال وقت می‌برد که ویلموتس بخواهد با همه بازیکنان تیم‌های لیگ برتری آشنا شود و برای انتخاب نفرات اصلی تیم ملی به جمع‌بندی برسد. بعد از بازگشت تیم ملی از اولین مسابقه که در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود قرار است ویلموتس در بوشهر حاضر شود و بازی پارس جنوبی جم را ببیند. سرمربی تیم ملی به دنبال این است که از کل توانمندی فوتبال و باشگاه‌های ما استفاده کند و همه استعدادها را به کار بگیرد. در حال حاضر بهترین‌ها را برای بازی با هنگ‌کنگ انتخاب کردیم و شاید مهدی طارمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشیم که بازیکن دیگری جایگزین او خواهد شد. درکل ارزیابی از وضعیت تیم ملی مثبت است و امیدوارم که بتوانیم نتیجه دلخواه را در مسابقات انتخابی جام جهانی بگیریم.

رییس فدراسیون فوتبال درپاسخ به این سوال که آیا مشکل حق پخش تلویزیونی حل خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: این موضوع را هم فدراسیون فوتبال و هم شخص وزیر ورزش دنبال می‌کند. با صداوسیما برای حل این مشکل در حال تعامل هستیم و اعتقاد ما بر این است که نمی‌توانیم این موضوع را با دعوا کردن به سرانجام برسانیم. همچنین مردم را نیز نباید از دیدن مسابقات محروم کنیم. به هرحال باشگاه‌ها مشکلات خاص خودشان را دارند که باید این موضوع با تدبیر حل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز