فرصت مغتنم برای یک جوان؛

این پسر کالدرون ستاره پرسپولیس می‌شود+ عکس

۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۶:۳۵
کد خبر: ۸۹۶۲۲۶
این پسر کالدرون ستاره پرسپولیس می‌شود+ عکس
بازیکن جوان و مازندرانی پرسپولیس برای حضور در ترکیب سرخ‌پوشان نظر سرمربی آرژانتینی را جلب کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ از زمان برانکو این موضوع باب شده که هر وقت سرمربی به بازیکنی توجه زیادی می‌کرد، به شوخی دیگر بازیکنان او را سوگلی و پسر سرمربی می‌نامیدند و البته حضور او ترکیب اصلی تیم تا حدود زیادی قطعی بود.

مهدی عبدی، مهاجم جوان و مازندرانی پرسپولیس که در لیگ پایه‌ها موفق به دستیابی به عنوان آقای گلی شده بود، فصل گذشته راهی لیگ یک و تیم بادران شد و امسال به جمع سرخ‌پوشان بازگشت.

عبدی اکنون توانسته نظر کالدرون را جلب کند و گفته می‌شود در چند تمرین قبل مورد توجه کالدرون قرار گرفته است. او در ابتدای فصل در آستانه حضور در تیم نساجی مازندران قرار داشت اما در نهایت بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس با پیراهن شماره 16 در این تیم به کار خود ادامه می‌دهد و کسانی که تمرینات تیم را از نزدیک دیده‌اند، مدعی هستند در صورت تداوم این روند و پیشرفت بیشتر قادر خواهد بود به یکی از ستاره‌های سرخ پوشان تبدیل شود.

به هر حال اینکه کالدرون به یک بازیکن جوان توجه ویژه ای داشته باشد یک فرصت مغتنم برای او به شمار می‌رود تا خودش را نشان دهد و بتواند در آینده ستاره پرسپولیس شود و حالا به گفته بسیاری این پسر کالدرون در آینده نه چندان دور می تواند با درخشش در میادین به محبوبیت نیز برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز