اشتباه بچه‌گانه نمی‌کردیم، پرسپولیس گل نمی‌زد؛

اسکوچیچ: بازیکنان ما مقابل خودشان بازی کردند!

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۱:۰۰
کد خبر: ۸۹۸۸۵۳
اسکوچیچ: بازیکنان ما مقابل خودشان بازی کردند!
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان ما امروز بیش از این که مقابل پرسپولیس بازی کنند در مقابل خودشان بازی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دوشنبه شب و بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: قطعا از این که بازی را واگذار کردیم خوشحال نیستم. خیلی خوب بازی را کنترل کردیم. تاکتیک خیلی خوبی انتخاب کردیم.

او ادامه داد: با توجه به آنالیزمان از پرسپولیس اگر این اشتباه بچگانه صورت نمی‌گرفت، احساس می کنم که پرسپولیس به ما گل نمی‌زد. حتی ممکن بود که کنترل بازی را از دست بدهند. وقتی که گل دریافت کردیم تغییر تاکتیک دادیم تا با نفرات بیش‌تر حمله کردیم. از لحاظ تاکتیکی خوب بودیم. از بازیکنانم خواستم با اعتماد به نفس بیش‌تری بازی کنند. همه خیلی خجالتی بودیم.

اسکوچیچ ادامه داد: با توجه به بازی قبلی ما چند دقیقه آخر ریسک کردیم. بازیکنان ما امروز بیش از این که مقابل پرسپولیس بازی کنند در مقابل خودشان بازی کردند. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی در خط حمله دارد. این امتیاز خوبی برای آن‌هاست. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

وی درباره قرعه‌کشی جام حذفی هم بیان کرد: من توجهم همیشه به بازی آینده است. بالاخره باید با یک تیم بازی می‌کردیم و فرقی نمی کند حریف چه کسی باشد.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: از نظر تاکتیکی کنترل بازی در اختیار ما بود اما در اثر یک اشتباه بچگانه امتیاز بازی را از دست دادیم. ما در بحث حمله کردن شهامت و جرات کم‌تری داشتیم. این موضوع به مشکلات و مجموعه باشگاه بر می‌گردد. این مشکلات بین یک باشگاه کوچک و باشگاه بزرگی به نام پرسپولیس است.

او تاکید کرد: برای مساوی وارد زمین نشدیم. در ۲۰ دقیقه ابتدای بازی خجالتی بودیم اما در ادامه کنترل بازی را اختیار گرفتیم. سرمربی پرسپولیس یک هافبک را هم وارد زمین کرد تا کنترل بازی را در اختیار بگیرد. این تیم بسیار خوب است. گاهی اوقات بازی را واگذار می‌کنید بدون این که دلیل آن را بدانید.

نظر شما