رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک-قزاقستان؛

حذف یزدانی از مسابقات/ اطری به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۹:۴۹
کد خبر: ۹۰۰۱۴۰
حذف یزدانی از مسابقات/ اطری به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت
رضا اطری، نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در دور سوم رقابت های قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در قزاقستان به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات دو وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از صبح امروز در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است که نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفسگیر و نزدیک با نتیجه 4 بر 2 از سد ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس گذشت. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 از سد کوم سانگ کانگ دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از کره شمالی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه می رود.

در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی دور دور نخست با نتیجه 15 بر 2 باتیر بورجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل الخاندرو توبیر والدز دارنده مدال برنز جهان از کوبا با نتیجه 13 بر 9 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز