رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک ۲۰۲۰؛

احسان‌پور و یزدانی امروز در مرحله نیمه نهایی به میدان می‌روند

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۳:۴۱
کد خبر: ۹۰۰۸۰۵
احسان‌پور و یزدانی امروز در مرحله نیمه نهایی به میدان می‌روند
مسابقات چهار وزن سوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از صبح امروز در شهر نورسلطان کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان، تا کنون به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 رجب توپال دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه 13 بر 12 از سد احمدنبی گوارزاتیلوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احسان‌پور در این مرحله به مصاف ماگومدرسول ادریس اف قهرمان زیر 23 سال جهان از روسیه می رود.

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 13 بر 10 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر جیم اسپینال از پورتوریکو را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 9 بر 2 و ضربه فنی استفان ورب دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را از پیش رو برداشت. یزدانی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی آرتور نایفونوف قهرمان اروپا از روسیه را با نتیجه 4 بر 2 و ضربه فنی مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این مرحله مایلس نازم امینی از سان مارینو است.

در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی در دور اول با نتیجه 9 بر یک ابراهیم جیفتجی قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه 11 بر 8 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدارهای نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 15:15 امروز (شنبه) برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز