محمود شیعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای برد پرگل پیکان پاداش خاصی نمی‌دهیم/ بازی سنگینی مقابل فولاد داریم/ امیدوارم دربی سرخابی‌ها جذاب شود

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۱:۰۱
کد خبر: ۹۰۰۸۲۱
برای برد پرگل پیکان پاداش خاصی نمی‌دهیم/ بازی سنگینی مقابل فولاد داریم/ امیدوارم دربی سرخابی‌ها جذاب شود
مدیرعامل باشگاه پیکان‌ تهران گفت: بازی هفته آینده بازی بسیار سنگینی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان، درباره برد پرگل مقابل ماشین‌سازی در هفته چهارم لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خوبی بود و بعد از مدت‌ها یک بازی دلچسب از پیکان دیدیم. الحمدلله روز فوتبالی ما بود. شرایط طوری پیش رفت که توپ‌های ما گل شد و نتیجه‌ای که برای خیلی ها باورش غیرممکن بود اتفاق افتاد و خیلی خوشحالم. پس از بازی در رختکن با بچه‌ها صحبت کردم و گفتم توقعات را با این بازی بالا بردید و با این گل زدن‌ها و تیم‌های دیگر مقابل شما به اصطلاح دیگر خیلی حساسیت نشان خواهند داد و امیدواریم که ادامه نیز همین روند را طی کنیم.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید 6 گل به ثمر برسانید؟ گفت: فوتبال تعریف ندارد. ممکن است این اتفاقات بیفتد ممکن است نیفتد. از  آن طرف هم حوادث فوتبال به ما کمک کرد شما همان دقیقه اول اگر گلی که آقایان تک به تک شدند می‌زدند روند بازی شاید طور دیگری می‌شد.

شیعی افزود: پاداش خاصی نداریم تعرفه مشخصی داریم برای دوستان باتوجه به شرایط اقتصادی که داریم. سعی کردیم در یک رژیم مشخص حقوقی، حق و حقوق آقایان را بدهیم که تا الان رعایت کردیم و بعد از این هم این کار را خواهیم کرد. 

او درمورد دیدار هفته پنجم لیگ برتر نیز گفت: بازی هفته آینده بازی بسیار سنگینی است با نتیجه‌ای که فولاد بدست آورد بسیار بازی سختی خواهد بود ولی بچه‌ها لیاقتش را دارند که ان‌شاءالله دست پر برگردند.

شیعی درمورد پیش بینی خود از نتیجه دربی گفت: امیدواریم دربی زیبایی شود. همه تمرین‌ها دیده شده و خیلی امیدوارم بازی قشنگی را ببینیم  البته جز این هم انتظار نمی‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز