نتیجه عادلانه مساوی بود؛

استراماچونی: تا زمان ضربه پنالتی از پرسپولیس بهتر بودیم/ شکست در دربی باعث می‌شود به خودمان بیایم

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۸:۲۵
کد خبر: ۹۰۱۵۲۶
استراماچونی: تا زمان ضربه پنالتی از پرسپولیس بهتر بودیم/ شکست در دربی باعث می‌شود به خودمان بیایم
سرمربی تیم فوتبال استقلال عقیده دارد تساوی می‌توانست نتیجه عادلانه‌ای در دربی باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، آندره‌آ استراماچونی بعد از دربی در نشست خبری حاضر شد.

مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

ارزیابی از بازی؟

به نظرم بازی را بهتر از پرسپولیس آغاز کردیم. ما تا زمان ضربه پنالتی از پرسپولیس بهتر بودیم. حتی بعد از ضربه پنالتی هم مسابقه حالت تعادلش را داشت. چیزی که من از آن راضی نیست ذهنیت نیمه دوم بازی است. وقتی که پنالتی را از دست دادیم، بازیکنانم واکنش خوبی به آن نشان ندادند اما این دلیل و بهانه قانع کننده‌ای نیست. حتی با این که در نیمه دوم هم خوب بازی نکردیم، به نظرم نتیجه عادلانه مساوی بود. قبل از گل پرسپولیس من موقعیتی از این تیم ندیدم.

سیستم 2-5-3 استقلال؟

ما اینطور بازی کردیم تا در خط حمله بیشتر شرکت داشته باشیم. ما با رضاوند و تبریزی در جلو بازی کردیم که رضاوند پست شماره ۱۰ بود و فشار زیادی به آن‌ها وارد کردیم. آن‌ها در نیمه اول آن طور که باید بازی نکردند و ما در مجموع خوب ظاهر شدیم. چیزی که من دوست ندارم این است که ما با این که در نیمه اول شجاعانه بازی کردیم در نیمه دوم خوب نبودیم. قائدی آماده نبود و مجبور شدیم رضاوند را بیاوریم. ما قائدی را برای نیمه دوم آماده کردیم و به همراه محسن کریمی او را وارد زمین کردیم و این تمام عنصر تهاجمی ما بود تا به زمین بفرستیم. ضمن این که یکی از بازیکنانمان را هم در اختیار نداشتیم.

واکنش نسبت به داوران در طول بازی؟

اولا این که نمی‌دانم منظور شما از شکایتم از داوران چیست. تنها مسابقه‌ای که به قضاوت اعتراض داشتم بازی با ماشین‌سازی بود و در بازی‌های دیگر اعتراض نکردم. شاید کاری که کردم در جریان مسابقه بوده اما نه روی نیمکت. اعتراض کردن یک قسمت از این شغل است اما هیچوقت این کار را جلوی دوربین انجام ندادم. اگر پنالتی هم به ثمر می‌رسید شاید با سوالات دیگری مواجه می‌شدیم. به جز گلی که پرسپولیس زد، موقعیتی از این تیم ندیدم.

پاسکاری کم بازیکنان استقلال؟

همانطور که گفتم در مجموع از عملکردمان راضی نیستم. این عملکرد به بازیکنان هم انتقال پیدا کرد. عملکرد ما در نیمه دوم ضعیف بود و با آنالیز شما من راضی هستم.

برنامه آینده؟

اول از همه باختن در دربی باعث می شود به خودمان بیایم تا عملکرد خوبی در آینده داشته باشیم و ما این دربی را باختیم تازه 4 هفته گذشته و امتیاز خوبی کسب نکردیم و از حالا باید به سرعت بجنگیم و به دنبال جمع کردن امتیازات باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز