سپیده توکلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

می‌توان جایگاه بیشتری برای بانوان در استادیوم درنظر گرفت/ حضور زنان در ورزشگاه‌ها تاثیرات مثبت اجتماعی درپی دارد

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۱:۱۹
کد خبر: ۹۰۷۵۲۲
می‌توان جایگاه بیشتری برای بانوان در استادیوم درنظر گرفت/ حضور زنان در ورزشگاه‌ها تاثیرات مثبت اجتماعی درپی دارد
بانوی دوومیدانی‌کار ارزنده تیم ملی ایران گفت: ورود بانوان به ورزشگاه در جامعه تاثیرات زیادی دارد، چون واقعا این مسئله تبدیل به یک معضل اجتماعی شده بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سپیده توکلی، دوومیدانی‌کار تیم ملی ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص ورود بانوان به ورزشگاه‌ها بیان کرد: نمی‌توان گفت این مسئله آرزو بانوان ایران بوده که برآورده شده است، چون در حقیقت این موضوع حق طبیعی بانوان کشور ما محسوب می‌شود. خداراشکر واقعا خوب است که این اتفاق نهایتا افتاد و امیدوارم هم‌زمان با آن برابری هم باشد، یعنی فقط یک جایگاه کوچک مختص بانوان نباشد. حالا که انقدر خوب استقبال می‌کنند، خوب می‌شود جایگاه‌های بیشتر یا حتی مساوی با آقایان برای خانم‌ها صندلی در نظر بگیرند تا تمام کسانی که دوست دارند، بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی‌ها را تماشا کنند. امیدوارم شرایط به این شکل نباشد که فقط یک تعداد محدودی بتوانند بلیت بخرند و به ورزشگاه بیایند.

وی افزود: فکر می‌کنم این موضوع در جامعه تاثیرات زیادی داشته باشد، چون واقعا این مسئله تبدیل به یک معضل اجتماعی شده بود. الان با شرایطی که به وجود آمده، ین موضوع می‌تواند بازخورد بسیار خوب و مثبتی در کشور داشته باشد.

توکلی اظهار داشت: خود من فکر نمی‌کنم برای تماشای بازی به ورزشگاه بروم اما تماشای فوتبال یک مسئله سلیقه‌ای است، خیلی از ورزشکاران و خیلی از مردم جامعه دوست دارند که برای تماشای بازی‌ها به ورزشگاه بروند. خیلی از خانم‌های جامعه به غیر بانوان ورزشکار تماشای فوتبال را دوست دارند. احتمالا هر کسی که به فوتبال علاقه داشته باشد، از این موضوع استقبال خواهد کرد.

دوومیدانی‌کار تیم ملی ایران گفت: همان‌جوری که وقتی ما مسابقه می‌دهیم دوست داریم همسر، پدر یا برادر ما برای تماشای مسابقاتمان بیایند و ما را تشویق کنند، شاید آقایان هم همین‌جور باشند و حضور خانواده‌ها و تماشاچیان به غیر از مردم عادی به خود بازیکنان هم انگیزه بیشتری بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز