پیمان فخری:

کاروان اعزامی ایران به بازی‌های ساحلی جهان سه‌شنبه عازم دوحه می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۷:۲۳
کد خبر: ۹۰۷۷۴۳
کاروان اعزامی ایران به بازی‌های ساحلی جهان سه‌شنبه عازم دوحه می‌شود
کاروان اعزامی ایران به نخستین دوره بازی های ساحلی جهان طبق برنامه اعزامی کمیته برگزاری بازی ها در 5 گروه از سه شنبه همین هفته به دوحه اعزام خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیمان فخری، سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های جهانی ساحلی گفت: بر اساس سیاست آنوک نخستین دوره  بازی های ساحلی جهانی از 20 مهر  به میزبانی دوحه قطر در 13 رشته ورزشی و 14 ماده و با حضور 1240 ورزشکار از 97 کشور جهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: رشته های ورزشی دربازی های ساحلی جهانی به سه دسته غیرساحلی، ساحلی و آبی تقسیم می شود که شامل سه گانه، بسکتبال 3نفره، صخره نوردی، اسکیت برد، هندبال، کاراته(کاتا)، فوتبال، تنیس، والیبال (4*4)، کشتی، کایت بردینگ، شنا آزاد 5کیلومتر، اسکی روی آب است.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های جهانی ساحلی گفت:  ورزشکاران ایرانی موفق شدند در رشته های فوتبال ساحلی آقایان، کاراته بانوان و آقایان، بولدرینگ بانوان و آقایان و کشتی آقایان مجوز ورود به بازی های ساحلی جهان را کسب کنند.

فخری افزود: نخستین گروه اعزامی بر اساس برنامه کمیته برگزاری بازی های ساحلی کادر سرپرستی بامداد سه شنبه 16 مهر تهران را به مقصد دوحه ترک می کنند،  تیم کشتی 20 مهر و تیم های کاراته 18 مهرو تیم صخره نوردی 19نیز  مهر وارد دوحه می شوند که به این ترتیب کاروان اعزامی ایران با 31 نفر از سه شنبه تا جمعه هفته جاری به دوحه اعزام خواهند شد.

سرپرست کاروان اعزامی ایران گفت: تیم فوتبال ساحلی کشورمان نیز که از 10 مهر برای برگزاری دیدار دوستانه برابر عمان در مسقط حضور دارد 17 مهر از همانجا وارد دوحه می شود.

وی درباره دهکده بازی ها و محل برگزاری رقابت ها نیز اظهار کرد: چهار برج هتل "ازدان" بعنوان دهکده ورزشکاران در نظر گرفته شده است و بازی ها در دو ساحل  "الغرافه " و" کاتارا" و مجموعه ورزشی" اسپایرا" قطربرگزار می شود  که به ترتیب  10 تا 20 دقیقه با دهکده بازی ها فاصله زمانی دارد.

مدیر مرکز نظارت بر تیم های ملی درباره محل برگزاری بازی های تیم های ایران گفت: رقابت های نماینده بولدرینگ ایران در مجموعه ورزشی "اسپایرا" و مسابقات نمایندگان کاراته، کشتی و فوتبال کشورمان در ساحل "کاتارا " برگزار می شود.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های جهانی ساحلی درباره حضور هواداران ایرانی دررقابت های ورزشکاران کشورمان اظهار کرد: طی مکاتباتی که با سفارت ایران درقطر داشتیم و همچنین دیداری که صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه  سفر به قطر به منظور حضور در اجلاس هیئت رئیسه OCA با سفیر ایران داشتند برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای حضور ایرانیان مقیم قطر وکارکنان سفارت برای تماشای بازی های تیم های ایران و تشویق ورزشکاران انجام شد.

وی گفت: بدلیل گرمای هوای قطر، لباس ورزشکاران یکی از دغدغه های تیم های شرکت کننده بود، بر همین اساس لباس کاروان ایران را نیز از جنسی بسیار خنک که هوا در آن به خوبی جریان داشته باشد،انتخاب کردیم.

فخری تاکید کرد: طبق پیش بینی هواشناسی دمای هوا در زمان برگزاری بازی ها بین 25 تا 35 درجه سانتیگراد است و کمیته برگزاری مسابقات نیز اکثر بازی ها را از ساعت 15 به بعد برگزار می کند تا از شدت گرمای هوا کاسته شده باشد.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های جهانی ساحلی افزود: باتوجه به آمادگی و تدارکات تیم های ملی اعزامی به بازی های ساحلی جهانی امیدواریم تا ورزشکاران نتایجی در خور شان یک ورزشکار ایرانی کسب کنند و بتوانند نمایندگان شایسته ای برای کشورمان باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز