ندا عسگرنیا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هنوز بودن یا نبودن‌مان در لیگ برتر قطعی نیست/ تیم سه‌نفره بانوان نتایج خوبی را در جام جهانی نگرفت

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۴:۲۹
کد خبر: ۹۰۸۹۷۱
هنوز بودن یا نبودن‌مان در لیگ برتر قطعی نیست/ تیم سه‌نفره بانوان نتایج خوبی را در جام جهانی نگرفت
سرمربی تیم بسکتبال نارسینا گفت: نتایج خیلی مطلوب نبود ولی این را هم در نظر داشته باشیم که تیم‌های‌ملی بانوان همیشه با حداقل‌ترین امکانات به مسابقات اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ندا عسگرنیا، سرمربی تیم بسکتبال نارسینا، درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از نظر جسمانی آمادگی کامل را داریم چرا که ما هیچ‌وقت تمرینات را قطع نمی‌کنیم و تقریبا پس از پایان فصل دو هفته‌ای را بچه‌ها به استراحت می‌روند و دوباره اردوها را تشکیل داده و تمرینات را آغاز می‌کنیم. بنابراین آمادگی لازم را داریم ولی تنها مشکل ما در حال حاضر نبودن روحیه کافی است چرا که هنوز بودن یا نبودنمان در لیگ قطعی نیست. هنوز اسپانسر خوب برای تیم پیدا نشده من اعلام آمادگی کردم ولی باید ببینیم وضعیت اسپانسر چه می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون در زمینه معرفی اسپانسر به تیم‌ها کمک می‌کند یا خیر؟ گفت: متاسفانه مشکلات مالی گریبانگیر ورزش بانوان است پیش از این فدراسیون اسپانسرهایی را به تیم‌ها معرفی می‌کرد ولی به نظرم تا زمانی که تیم‌های بزرگ که در بخش آقایان تیمداری می‌کنند به سمت ورزش بانوان نیایند این مشکلات پا برجا خواهند ماند.

سرمربی تیم نارسینا اضافه کرد: تیم ما خوب است بازیکن نامی در تیم ندارم چون قدرت جذب نداریم ولی معتقدم اگر خیال یک تیم از هر جهت راحت باشد می‌تواند مدعی برای قهرمانی هم باشد. ما تیم داریم که در مهرماه بسته می‌شود ولی مدعی اصلی قهرمانی است چرا که حامی مالی دارد ولی تیم‌هایی مانند نارسینا با این شرایط مالی چه ادعایی می‌توانند داشته باشند البته ما در صورت حضور در لیگ برتر تمام تلاشمان را برای کسب مقام خواهیم کرد چون معتقد هستیم هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد.

عسگرنیا درمورد ارزیابی خود از عملکرد تیم‌ملی سه نفره در رقابت‌های جام جهانی اظهار کرد: نتایج خیلی مطلوب نبود ولی این را هم در نظر داشته باشیم که تیم‌های‌ملی بانوان همیشه با حداقل‌ترین امکانات به مسابقات اعزام می‌شوند. پیش از اعزام نه بازی تدارکاتی خوب دارند و نه حتی سالن مناسب برای تمرین و کلی مشکلات دیگر اما دیگر نمی‌توان گفت سه به سه ما کم تجربه است چون که بارها شاهد حضور تیم‌ در مسابقات بودیم. جدا از مشکلاتی که در کسب نتایج ضعیف تاثیرگذار هستند متاسفانه بازیکنان ما هم با توجه به پتانسیل خوبی که دارند ولی مثل یک ورزشکار زندگی حرفه‌ای ندارند و خیلی حرفه ای رفتار نمی‌کنند. بدون شک اگر می‌خواهیم رشد کنیم باید همه این نقص‌ها جبران کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز