کار سخت کیانوش برای رسیدن به توکیو؛

وداع علی‌حسینی با المپیک/ کورسوی امید برای المپیکی شدن رستمی

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۸:۵۲
کد خبر: ۹۰۹۰۱۴
وداع علی‌حسینی با المپیک/ کورسوی امید برای المپیکی شدن رستمی
علی حسینی، ملی پوش وزنه برداری کشورمان شانس حضور در المپیک 2020 توکیو را از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیانوش رستمی و سعید علی‌حسینی ملی‌پوشان وزنه‌برداری کشورمان که به دنبال حضور در مسابقات گزینشی المپیک2020 سوییس بودند به این دلیل که مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده بود امکان حضور در مسابقات را از دست دادند.  

به این ترتیب سعید علی‌حسینی حضور در المپیک ۲۰۲۰ را از دست داد چرا که او در دوره دوم مسابقات گزینشی المپیک در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده و طبق قوانین فدراسیون جهانی شانس حضور در المپیک را از دست داد. اما کیانوش رستمی دارنده مدال طلا المپیک ریو هنوز اندک شانسی برای حضور در توکیو را دارد.

در این‌خصوص علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری در گفتگویی اعلام کرد که علاوه بر تلاش‌های فدراسیون برای حل این مشکل کمیته ملی المپیک نیز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری خواستار حضور این دو وزنه‌بردار در مسابقات شد که تاماش آیان درخواست ایران را نپذیرفت. به هرحال باید این را بپذیریم که مقررات برای همه کشورهاست و نمی‌توان کاری کرد. در حال حاضر علی‌حسینی دیگر شانسی برای حضور در المپیک 2020 ندارد ولی  کیانوش رستمی در مسابقات انتخابی پرو شرکت می‌کند اما با توجه به اینکه امتیازهای زیادی را از دست داده کار بسیار سختی برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ در پیش دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز