مهسا معتمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مشکلات مالی نگذاشت در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم/ کیفیت لیگ امسال بالاتر خواهد رفت

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۱:۰۲
کد خبر: ۹۰۹۰۴۳
مشکلات مالی نگذاشت در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم/ کیفیت لیگ امسال بالاتر خواهد رفت
سرمربی تیم هندبال تاسیسات دریایی گفت: هر تیمی برای حضور موفق در لیگ نیاز به یکسری تمرینات و به ویژه بازی‌های تدارکات دارد که تاسیسات دریایی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهسا معتمدی، سرمربی تیم هندبال تاسیسات دریایی، درباره آخرین وضعیت این برای حضور در لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: از اواسط مرداد ماه تمرینات را شروع کردیم و در حال حاضر به 80 درصد آمادگی رسیدم. قطعا هر تیمی برای حضور موفق در لیگ نیاز به یکسری تمرینات و به‌ویژه بازی‌های تدارکات دارد که تاسیسات دریایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده چند دیدار دوستانه خواهیم داشت ولی هنوز تکلیف تیم‌ها مشخص نیست.

او درباره علت غیبت تاسیسات دریایی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: طبق قانون دو تیم قهرمان و نایب قهرمان جواز حضور در این مسابقات را داشتند ولی لارستان قهرمان فصل قبل که کلا منحل شد و تاسیسات دریایی هم به دلیل مشکلات مالی نتوانست تیم را اعزام کند.

معتمدی درخصوص کیفیت لیگ نیز عنوان کرد: امسال 8 تیم اعلام آمادگی کردند به نظرم لیگ خوبی را شاهد خواهیم بود چراکه ملی‌پوشان در تیم‌ها تقسیم شدند بنابراین شرایط رقابت برای همه تیم‌ها یکسان شده است.

او درباره شانس قهرمانی توضیح داد: امسال همه تیم‌ها خوب هستند ولی تیم مشهد و کازرون از رقبای اصلی ما در لیگ امسال محسوب می‌شوند ما هم سعی کردیم ترکیب سال گذشته را حفظ کنیم و کلا دو بازیکن خروجی داشتیم. اما هر تیمی که بسته می‌شود با تفکر اینکه نتیجه ایده‌آلی را کسب کند قدم در لیگ می‌گذارد ما هم تلاش خواهیم کرد جزو مدعیان برای قهرمانی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز