حسن رنگرز:

امیدواریم با همراهی اهالی ورزش، زمینه ارتقا محتوایی موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک فراهم شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۴:۰۳
کد خبر: ۹۰۹۲۷۲
امیدواریم با همراهی اهالی ورزش، زمینه ارتقا محتوایی موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک فراهم شود
در دیدار مسئولین فدراسیون کوهنوردی و مدیر موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک، پیرامون انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این دو نهاد ورزشی بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن رنگرز، مشاور رییس کمیته ملی المپیک و مدیر موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک روز گذشته در محل فدراسیون کوهنوردی کشورمان حضور یافت و با رضا زارعی رییس و محمد میر نوری دبیر این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
 
در ابتدای این نشست حسن رنگرز با اشاره به ضرورت تاسیس موزه ملی ورزش گفت: ایجاد موزه یک اولویت بسیار مهم در صحنه ورزش کشور بود که خوشبختانه با حمایت مسئولین رده اول ورزش ،این اقدام مهم انجام و به این ترتیب فضای مناسبی جهت معرفی تاریخ واقعی و مستند ورزش کشور فراهم گردید.

وی افزود: مرحله بعد از افتتاح، ارتقا محتوایی و تلاش در جهت آشنایی مردم کشورمان با این موزه است که امیدواریم با همکاری تمامی مسئولین ورزش کشور، پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشدوستان بتوانیم در  این راستا حرکت کرده و بسیاری از مجموعه ها، مدارک ومستندات تاریخ ورزش کشورمان را در این موزه گرد آورده و به نمایش بگذاریم.

در این نشست سپس رضا زارعی با اشاره به سال تاسیس فدراسیون کوهنوردی گفت: این فدراسیون در سال 1326 افتتاح شد و پیشینه بسیار قدیمی آن، به ما این امکان را داده که مجموعه نسبتا ارزشمندی را از صعودها، تاریخچه کوهنوردی، اسطوره ها و ابزارهای این رشته ورزشی را در اختیار داشته باشیم که می توانیم با اهدا بخشی از این مستندات به موزه ملی ورزش، گامی مهم در زمینه همکاری مشترک و فیمابین برداریم.

وی ادامه داد: همچنین بسیاری از پیشکسوتان ورزش کوهنوردی نیز دارای مجموعه های غنی و ارزنده ای از سابقه ورزش کوهنوردی در کشورمان هستند که انشالله طی هفته های آتی از این عزیزان دعوت خواهیم کرد تا ضمن بازدید از موزه، همکاری لازم را در زمینه غنی سازی محتوایی بخش کوهنوردی موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز