محمد سالک در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان انتظارات را برآورده نکردند/ این نتایج در شان والیبال ایران نیست/ تیم ملی بی‌انگیزه است

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۱:۳۱
کد خبر: ۹۰۹۶۰۰
بازیکنان انتظارات را برآورده نکردند/ این نتایج در شان والیبال ایران نیست/ تیم ملی بی‌انگیزه است
کارشناس والیبال گفت: این نتایج در شان والیبال ایران نیست و امیدوارم در ادامه نتایج بهتری به دست بیاوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌ملی والیبال ایران در ششمین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن مقابل آمریکا صف آرایی کرد که در نهایت با ارائه یک بازی ضعیف تن به شکست 3 بر یک داد.

محمد سالک، سرمربی لیگ برتری، درباره عملکرد تیم ایران در این دوره از مسابقات و باخت مقابل آمریکا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در مجموع تیم‌ملی عملکرد ضعیفی داشت. تیم اصلا انگیزه ندارد و قطعا این بی‌انگیزه بودن بچه‌ها دلیل مشخصی دارد که باید کادرفنی و فدراسیون برای آن فکری کنند. قطعا بخشی از این بی‌انگیزه بودن به نبود محمد موسوی، سعید معروف و فرهاد قائمی برمی‌گردد که امیدوارم هرچه زودتر مصدومیت بازیکنان آسیب دیده برطرف شود تا شاهد بازی‌های بهتری از تیم باشیم.

او ادامه داد: یکی از نکات مثبت این مسابقات برای تیم ما حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم بود که فرصت بازی پیدا کردند اما برایم عجیب بود که برخی از این بازیکنان انتظارات را برآورده نکردند و بسیار بی انگیزه و ضعیف بازی کردند اما نفراتی هم بودند که بازی‌های خوبی انجام دادند. والیبال یک رشته گروهی است و قطعا اگر یک نفر خوب نباشد در نتیجه تاثیر خواهد گذاشت.

کارشناس والیبال در پاسخ به این پرسش که با این شرایط می‌توانیم در رقابت‌های انتخابی المپیک کسب سهمیه کنیم یا خیر؟ گفت: برای این مسابقات باید برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتری داشته باشیم. فکر نمی‌کنم کار دشواری برای تیم باشد ولی باید با برنامه قدم برداریم.

سالک درمورد دیدار با تونس اظهار کرد: تونس هم تیم خوبی است ولی سطح والیبال ما فراتر از این تیم است بنابراین امیدواریم در این دیدار نتیجه خوبی کسب کنیم چراکه باخت‌ها در شان والیبال ایران نیست.

نظر شما