اصفهان قهرمان مسابقات تنیس روی میز بانوان کارگر کشور شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۴:۱۶
کد خبر: ۹۱۰۰۹۸
اصفهان قهرمان مسابقات تنیس روی میز بانوان کارگر کشور شد
مسابقات قهرمانی تنیس روی میز بانوان کارگر کشور که با حضور ۱۱۰ ورزشکار،مربی و سرپرست و در قالب ۱۹ تیم از روز ۴ شنبه ۱۷ مهرماه در سالن حجاب تهران آغاز گردیده بود شب گذشته در بخش تیمی با قهرمانی تیم اصفهان بکار خود پایان داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بانوان کارگر کشور که از روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه در سالن حجاب تهران آغاز شد شب گذشته بکار خود پایان داد. در این دوره از مسابقات بیش از ۱۰۰ ورزشکار،مربی و سرپرست از ۱۹ استان و در قالب ۱۹ تیم حضور داشتند که در پایان و در بخش تیمی،تیم تنیس روی میز بانوان کارگر اصفهان مقام قهرمانی را کسب کرد. تیم قزوین نیز نایب قهرمان شد و خوزستان بر سکوی سوم ایستاد.

در مراسم اهدای مدال ها و جوایز تیم های برتر خانم پروانه رضایی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران،جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری،حسن حمیدی رئیس هیات ورزش کارگری استان تهران،استاد امیر احتشام زاده پیشکسوت و  پدر تنیس روی میز ایران،مجید احتشام زاده رئیس انجمن تنیس روی میز کارگران کشور،خانم نادره رحیمیان نماینده اداره کل امور ورزشی،شهریار احتشام زاده دبیر انجمن تنیس روی میز کارگران کشور و دیگر مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حضور داشتند.گفتنی است در بخش انفرادی نیز سولماز محمد پور از قزوین مقام اول را کسب  کرد، فاطمه حق شناس از  اصفهان نایب قهرمان شد و پارمیدا نظری از تهران و شیما صفازاده از اصفهان عنوان سوم مشترک را کسب نمودند.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری در اختتامیه این مسابقات ضمن تشکر از مسئولین انجمن تنیس روی میز کارگران کشور،میزبانی هیات ورزش کارگری استان تهران را بسیار مطلوب ارزیابی نموده و ابراز امیدواری نمودند با توجه به استقبال بسیار بالای بانوان کارگر از این مسابقات شاهد رشد و ارتقاء حضور بانوان در دیگر رشته های ورزشی نیز باشیم.

جواد رمضی افزود: در راستای دستیابی به اهداف عالیه فدراسیون ورزش کارگری و برابر تقویم عملیاتی این فدراسیون،در سالجاری ۹۰ رویداد ملی پیش بینی گردیده که امیدوارم با حمایتهای انجمن ها و هیات های ورزش کارگری به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی در پایان گفت: تیم های ملی از دل همین مسابقات انتخاب می گردند و ملاک ما برای انتخاب اعضای تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی نفرات برگزیده در ۲ سال منتهی به برگزاری رویدادهای بین المللی می باشد.

مجید احتشام زاده رئیس انجمن تنیس روی میز کارگران کشور نیز در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: استقبال بسیار خوب بانوان و حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار در این دوره از مسابقات جزو نقاط قوت آن محسوب گردیده و امیدوارم در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ بتوانیم در بخش بانوان تیم قدرتمندی را اعزام نماییم.

وی سطح این دوره از رقابتها را بسیار خوب ارزیابی کرده و از هیات های ورزش کارگری در اعزام تیم ها به این مسابقات تشکر کردند.

در پایان ایشان از میزبانی شایسته هیات ورزش کارگری استان تهران و زحمات کادر فنی و اجرایی نیز تقدیر نمودند.

خانم پروانه رضایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران که در اختتامیه این مسابقات در سالن حجاب حضور یافته بودند طی سخنانی در جمع ورزشکاران، ضمن خیر مقدم به استاد امیر احتشام زاده پدر تنیس روی میز ایران، مسئولین، سرپرستان، مربیان و ورزشکاران حاضر، ورزش را عامل نشاط، سلامتی و بهره وری دانسته و از بانوان ورزشکار که اینگونه به ورزش اهمیت داده و موجب می شوند خانواده و در نهایت جامعه سالم داشته باشیم تشکر نمود.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ورزش را بزرگترین مانع افسردگی دانست و افزود: افرادی که ورزش می کنند در کار و زندگی نیز تصمیمات صحیح تری می گیرند .

رضایی در پایان سخنان خود از کلیه دست اندرکاران و کسانی که در ورزش کارگری تلاش می کنند تشکر و قدردانی نمود.

نظر شما