میرشاد ماجدی:

کرمان در سال ۲۰۲۰ میزبان برگزاری یک دوره کلاس مربیگری Aخواهد بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۵:۳۳
کد خبر: ۹۱۰۳۸۹
کرمان در سال ۲۰۲۰ میزبان برگزاری یک دوره کلاس مربیگری Aخواهد بود
رئیس کمیته آموزش درخصوص برگزاری دوره های آموزشی به میزبانی استان های کشور گفت: تمامی استان ها سعی می کنند تا در بهترین شرایط دوره های مختلف آموزشی را برگزار کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش گفت:  روز گذشته اختتامیه کلاس سطح دو فوتسال در بهترین شرایط به میزبانی کرمان برگزار شد. در این دوره آموزش شرکت کنندگانی از استان های کرمان، هرمزگان، اصفهان و فارس حضور داشتند که عارفیان این دوره را تدریس می کرد. خوشبختانه هیات کرمان در بهترین شرایط سعی در برگزاری این کلاس هم از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری داشت و جا دارد تشکر ویژه ای از مسئولین این هیات مخصوصا آقای قرایی و دادگر داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: تمامی استان ها سعی می کنند تا در بهترین شرایط دوره های مختلف آموزشی را برگزار کنند. این روند نشان می دهد که آموزش اثر گذار بوده و استانها برای میزبانی به مرحله ای رسیده اند که رقابت می کنند. سعی می کنیم دوره های آموزشی را از تهران خارج و به استانهایی میزبانی بدهیم که علاقمند برگزاری دوره در بهترین نحو ممکن هستند .در سال 2020 یکی از کلاسهای Aآسیا را به میزبانی کرمان برگزار خواهیم کرد چرا که شرایط و امکانات این هیات مناسب و مطلوب است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز