مدیرعامل پرسپولیس در جریان بازدید از مرکز علمی کاربردی؛

احیای این مرکز توصیه و وصیت استاد کاشانی به ما بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۱:۴۹
کد خبر: ۹۱۰۴۷۰
احیای این مرکز توصیه و وصیت استاد کاشانی به ما بود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جریان بازدید امروز خود از مرکز علمی کاربردی پرسپولیس گفت: هیأت مدیره باشگاه مصمم به احیا و توسعه دوباره مرکز علمی کاربردی پرسپولیس است و این مساله از آخرین توصیه‌های استاد کاشانی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد حسن انصاری فرد امروز شنبه به اتفاق مشاور عالی خود در امور آموزشی، پژوهشی و پزشکی در مرکز علمی کاربردی پرسپولیس حضور پیدا کرد و از وضعیت و شرایط این مجموعه بازدید داشت.

داریوش سودی که از موسسین این مرکز به حساب می‌آید اما در سال‌های اخیر با آن همکاری نداشت، در این ارتباط گفت: شرایط دانشگاه پرسپولیس با زمانی که آن را ترک کردیم به کلی فرق کرده و وضعیت خوبی ندارد. مرکز طی چند سال به مرور زمان با مشکلات مختلفی روبرو شده و از شرایط قبلی خود فاصله گرفته است. در حال حاضر برای احیای آن به اقدام‌های اساسی و سریع نیاز است.

هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه در این ارتباط تصمیم‌های جدی دارند، به ویژه که یکی از آخرین توصیه‌های آقای کاشانی نیز بود. برای این منظور نسبت به من لطف داشتند و تلاش ما معطوف به این مساله خواهد بود که ساختارهای دانشگاه از قبیل بخش‌های مالی و آموزش مانند گذشته به شکل حرفه‌ای در آید و باز هم روند توسعه‌ای آن را از نظر علمی، کیفیت آموزش و کمیت‌های مختلف شاهد باشیم. البته شکی نیست که کار دشواری داریم ولی با اراده‌ای که به ویژه نزد هیأت مدیره و آقای انصاریفرد مدیر عامل وجود دارد، امکان‌پذیر خواهد بود.

در این ارتباط محمدحسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه گفت: هدف از این حضور، بازدید و ارزیابی دقیق و میدانی از شرایط دانشگاه بود. گزارش‌های قبلی بررسی می‌شود و گزارش جدید به شکل دقیق تهیه خواهد شد. اوج گرفتن دوباره این مرکز علمی از اهداف ما و جزو خواسته‌ها و برنامه‌های هیأت مدیره است که روی آن تاکید داشته‌اند.

همچنین از آخرین توصیه‌های زنده یاد استاد جعفر کاشانی در آخرین جلسه‌ای که حضور داشتند، احیای این مرکز بود. ایشان تاکید داشتند اگر می‌گویند تیم باید باشگاه شود و برای رشد و پیشرفت، علم و دانش تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود و این توصیه برای ما در حکم وصیت ایشان است.

ارتقای سطح علمی، ایجاد رشته‌های جدید و پذیرش دوباره دانشجو از برنامه‌هایی است که در اولویت قرار دارند و بخش آموزشی و پژوهشی باشگاه آن را پیگیری خواهد کرد.

نظر شما