بهنام برزای در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حس خوبی از بازی مقابل استقلال نداشتم/ با چشمی مشکلی ندارم/ آمدن جباری به گل‌گهر کمک خواهد کرد/ خودم را به ویلموتس ثابت می‌کنم

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۷:۲۵:۳۷
کد خبر: ۹۱۱۳۲۶
حس خوبی از بازی مقابل استقلال نداشتم/ با چشمی مشکلی ندارم/ آمدن جباری به گل‌گهر کمک خواهد کرد/ خودم را به ویلموتس ثابت می‌کنم
وینگر تکنیکی گل گهر سیرجان معتقد است در ادامه لیگ این تیم به روند صعودی دست پیدا خواهد کرد و می‌تواند با مجتبی جباری جایگاه مطمئنی به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بعد از بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان تصویر کبود شدن پای یک بازیکن بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. صاحب آن پای کبود کسی نبود جز بهنام برزای که مقابل تیم سابقش در استادیوم آزادی یکی از شاخص‌ترین بازیکنان زمین بود.

وی درباره آخرین وضعیت پای مصدومش به خبرنگار برنا گفت: بالاخره فوتبال یک بازی فیزیکی است و این‌گونه مسائل در آن پیش می‌آید. بعد از بازی از پایم ام‌آر‌آی گرفتم و خوشبختانه یک ضرب‌دیدگی و کوفتگی بود. بعد از مدتی استراحت تمریناتم را به صورت اختصاصی در کنار تیم انجام می‌دهم و به امید خدا مشکل خاصی برای بازی بعدی ندارم.

برزای در پاسخ به این سوال که آیا چشمی بعد از بازی پیگیر مصدومیت او شد و حال و احوالش را پرسید گفت: من با خیلی از استقلالی‌ها رفیق هستم از جمله چشمی. آن یک صحنه در درون بازی بود و بعد از آن مثل همیشه با هم در تماس هستیم و بله پیگیر شد.

وینگر سابق آبی‌پوشان درباره حس‌اش از بازی مقابل استقلال و اینکه انگیزه بالایی در این بازی برای اثبات خود داشت، این‌گونه توضیح داد: حس خوبی از بازی کردن مقابل استقلال ندارم، چون واقعا آنجا را خانه خودم می‌دانم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم اما من بازیکن گل‌گهر هستم و در استقلال یاد گرفتم باید مقابل هر حریفی با تمام توان در درون مستطیل سبز جنگید. البته برای نشان دادن خودم هم انگیزه داشتم و نمی‌خواهم دروغ بگویم، درست است.

برزای درباره آخرین وضعیت تیم و دیدار آینده مقابل سپاهان عنوان کرد: ما بدشانس بودیم، وقتی خوب بازی کنی و به حقت نرسی اذیت می‌شوی. در بسیاری از بازی‌ها از جمله دیدار استقلال و بویژه صنعت نفت که توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد. خوشبختانه تمرینات منظمی را زیر نظر مجتبی جباری پشت‌سر می‌گذاریم. جباری بازیکن بزرگی بوده و در تیم‌های بزرگی بازی کرده و انشاالله با او می‌توانیم موفق شویم. البته به زمان هم نیاز داریم. سپاهان تیم قدرتمندی است اما ما هم دنبال خروج از وضعیت فعلی هستیم و تمام تلاش‌مان را برای کسب بهترین نتیجه انجام خواهیم داد.

بازیکن سابق تیم امید درباره حضور در تیم ملی نیز گفت: آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است. ابتدا نتیجه تیم و روند صعودی آن برای مهم است اما تلاش می‌کنم خودم را به ویلموتس نشان دهم و امیدوارم بتوانم به پیراهن مقدس تیم ملی نیز برسم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز