علیرضا نادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فشردگی مسابقات والیبالیست‌ها را از پای درآورد/ باخت مقابل مصر و ژاپن دور از تصور بود/ تیم به بازسازی روحی نیاز دارد

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۶:۵۴
کد خبر: ۹۱۱۷۲۵
فشردگی مسابقات والیبالیست‌ها را از پای درآورد/ باخت مقابل مصر و ژاپن دور از تصور بود/ تیم به بازسازی روحی نیاز دارد
کاپیتان اسبق تیم‌ ملی والیبال گفت: تیم کاملا بی‌انگیزه است و حتی بی‎تفاوتی بچه‌ها را نسبت به نتیجه به وضوح می‌توان در چهره آن‌ها دید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا نادی، کاپیتان اسبق تیم‌ملی والیبال، درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم‌ ملی ایران در مسابقات جام جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: متاسفانه والیبال کشورمان در این مسابقات عملکرد خوبی نداشت. تیم‌ ملی از روزهای نخست سال درگیر تورنمنت‌های زیادی بود که همین فشردگی بیش از حد مسابقات باعث شد تیم خسته شود و همین خستگی هم اجازه نداد بازی‌های خوب و نتایج خوبی را شاهد باشیم.

او ادامه داد: در این 11 بازی ما شاهد باخت‌های غیرمنتظره‌ای بودیم. باخت مقابل تیم‌هایی چون ژاپن، مصر و حتی ایتالیا واقعا دور از ذهن بود. تیم کاملا بی‌انگیزه است و حتی بی‎تفاوتی بچه‌ها را نسبت به نتیجه به وضوح می‌توان در چهره آن‌ها دید.

نادی با اشاره به کار سخت تیم در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توضیح داد: قطعا برای حضور موفق در انتخابی المپیک تیم باید مدتی از این فضا دور باشد تا دوباره چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی بازسازی شود. چون در این بازی ها کاملا دیدیم که برخی از بازیکنان نه تنها از نظر جسمی تحلیل رفتن بلکه انگار از والیبال هم اشباع شدند و این موضوع اصلا به نفع والیبال کشورمان آنهم در آستانه المپیک خوب نیست. با این شرایط قطعا کار دشواری در رقابت‌های پیش رو خواهیم داشت.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره احتمال تعطیلی لیگ در فصل جاری گفت: اصلا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد چراکه تیم‌ها در این مدت یارگیری کردند و تمرین می‌کنند. حتی برخی تیم‌ها هزینه زیادی را متحمل شدند و به بازیکنان پول دادند پس با این اوصاف نمی‌توان گفت لیگ تعطیل خواهد شد ولی همه این بی نظمی‌ها در کیفیت بازی‌ها تاثیر خواهد شد.

نادی درخصوص حضور در مسابقات سیزم بیان کرد: فردا برای حضور در مسابقات المپیک ارتش‌های جهان عازم چین خواهیم شد، در این مدت تمرینات خوبی را سپری کردیم، همچنین هدایت این تیم برعهده فرهاد نفرزاده است. سطح مسابقات طبیعتا بالاست چون برای همه کشورها اهمیت زیادی دارد، کار دشواری خواهیم داشت و اگر بتوانیم در این دوره از مسابقات قهرمان شویم برای اولین بار در این رشته و در این مسابقات تاریخ سازی خواهیم کرد که امیدوارم بتوانیم به این مهم دست یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز