بیشتر باشگاه‌ها ناموفق بودند؛

جدا از مدعیان سایر باشگاه‌ها در دریافت مجوز حرفه‌ای ناکام ماندند

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۵:۲۴
کد خبر: ۹۱۲۷۰۵
جدا از مدعیان سایر باشگاه‌ها در دریافت مجوز حرفه‌ای ناکام ماندند
آرای صدور مجوز حرفه‌ای و ملی درخصوص باشگاهها توسط کمیته بدوی اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال به دلیل عدم ثبت مدارک موفق به دریافت مجوز ملی نشدند.

باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان، شاهین‌ شهرداری بوشهر، پارس جنوبی جم، نساجی مازندران، ماشین‌سازی تبریز به دلیل عدم ثبت، به موقع مدارک و یا تکمیل مدارک خواسته شده موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای/ ملی نشدند.

باشگاه صنعت نفت آبادان علیرغم تلاش بسزایی که در رابطه با تکمیل و ارسال مدارک انجام داد به دلیل عدم تکمیل و بروزرسانی مدارک ایمنی ورزشگاه خانگی و آکادمی باشگاه موفق به دریافت مجوز ملی نشد.

همچنین باشگاه‌های پیکان، سایپا و فولاد خوزستان با تلاش بسزایی که داشتند به دلیل کمبود مدارک مرتبط با سرمربی بزرگسالان خود تنها موفق به دریافت مجوز ملی شدند.

باشگاه گل‌گهر سیرجان با توجه به تلاش بسیار در صورتی که بتواند بخشی از مدارک خواسته شده را تکمیل نماید مجوز ملی این باشگاه صادر می گردد. فرصت تعلیق این باشگاه تازمان ارسال مدارک از تاریخ صدور رای یک ماه می باشد.

همچنین باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، شهر خودروی مشهد، ذوب‌آهن اصفهان، سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز موفق به کسب مجوز حرفه‌ای شدند‌.

نکته جالب درباره مجوز این است که به غیر از پنج تیم مدعی و ذوب آهن  هیچ باشگاه لیگ برتری موفق به دریافت مجوز حرفه ای نشدند و این به معنای ناکام ماندن 9 تیم در این پروسه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز