دانشجویان باید‌ حداکثر استفاده را از این کنگره ببرند؛

نوروزی: برگزاری کنگره پزشکی ورزشی در راستای ارتقا‌ دانش جامعه ورزش است

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۱:۲۴:۱۵
کد خبر: ۹۱۲۸۸۹
نوروزی: برگزاری کنگره پزشکی ورزشی در راستای ارتقا‌ دانش جامعه ورزش است
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: چهاردهمین کنگره پزشکی ورزشی کاربردی تر از همیشه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در مراسم افتتاحیه این کنگره، ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی بر اساس وظیفه ذاتی خود که پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است،   در راستای  ارتقاء دانش  جامعه ورزش، هر دو سال یکبار کنگره پزشکی ورزشی برگزار می کند که این دوره  انجمن علمی پزشکان ورزشی و در بخش اجرایی شرکت تمشکین و مهندس هاشمیطبا  در برگزاری آن همکاری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات قبلی، این بار کنگره عملیاتیتر و کاربردی تر برگزار می شود  تا هم جامعه ورزش و هم جامعه دانشگاهی حداکثر بهره علمی را از آن ببرد. به همین دلیل از حجم سخنرانی ها کاستیم و تعداد کارگاه ها را بیشتر کردیم.

وی گفت: بالغ بر ۷۰۰ نفر در این کنگره حضور دارند و تا روز جمعه ۲۶ مهر ماه ادامه خواهد داشت. قرار است در این کنگره موضوعات مختلفی با برگزاری کارگاههای آموزشی به مخاطبین ارائه شود.

دکتر نوروزی با اشاره به حضور صد سخنران و ۱۲ مقاله به صورت پوستر در این کنگره اظهار کرد:‌ سعی کردیم سخنرانی‌ها را در جهتی انتخاب کنیم که بیشتر جنبه کاربردی و عملیاتی داشته باشد تا بتوانیم در پایان کنگره به دستاوردهای خوبی دست پیدا کنیم بنابراین در پی سه روز برگزاری کنگره سراسری پزشکی ورزشی ۱۳ کارگاه آموزشی در زمینه‌های مکمل‌های ورزشی، تغذیه، استعدادهای ورزشی، آسیب شناسی، روان شناسی و بیماری‌های ورزشی برگزار خواهد شد.

دکتر نوروزی همچنین یادآور شد: از آنجا که جامعه پزشکی و بهخصوص پزشکی ورزشی همیشه و در تمام بحرانها و شرایط حساس در کنار مردم عزیز ایران هستند و حضور فعالی در صحنه دارند، امسال نیز با توجه به اتفاق ناگوار و سیلی که در استانهای گلستان، خوزستان و لرستان رخ داد، فدراسیون پزشکی ورزشی با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و بسیج وزارت ورزش و جوانان، در حاشیه این کنگره گلریزان برگزار میکند.

نظر شما