شهریار رحمانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بوکس با ۳ سهمیه در کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ حضور خواهد داشت/ عده‌ای چون دست‌شان کوتاه است سنگ‌اندازی می‌کنند/ در رده‌های پایه به دنبال کسب تجربه هستیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۷:۳۱:۱۸
کد خبر: ۹۱۳۹۷۷
بوکس با ۳ سهمیه در کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ حضور خواهد داشت/ عده‌ای چون دست‌شان کوتاه است سنگ‌اندازی می‌کنند/ در رده‌های پایه به دنبال کسب تجربه هستیم
دبیر فدراسیون بوکس کشورمان گفت: مطمئن باشید بوکس با 3 سهمیه در کاروان اعزامی به توکیو حضور خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌ ملی بوکس نوجوانان ایران چندی پیش با 10 ملی‌پوش در مسابقات نوجوانان آسیا حضور پیدا کرد که در پایان تنها یک برنز دستاورد این تیم بود.

شهریار رحمانی، دبیر فدراسیون بوکس، درباره نتایج به دست آمده در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: ما در سال‌های گذشته در رده‌های پایه اعزام خیلی زیادی نداشتیم. بنابراین در حال حاضر ما در رده پایه یک هدف را دنبال می‌کنیم و آن هم اعزام ملی‌پوشان به مسابقات بین المللی و کسب تجربه در این رویدادهاست البته مدال‌آوری هم برای ما بسیار مهم است ولی همانطور که گفتم قبل از هرچیز این بازیکنان باید میدان دیده شوند و سپس انتظار مدال داشت.

وی افزود: شاید فدراسیون‌های قبلی خود را درگیر این چالش نکردند ولی ما در جلساتی که با ثوری (رئیس فدراسیون) داشتیم برنامه ما از همان روز نخست این بود که تیم‌های پایه همه اعزام شوند تا میدان ببینند هرچند که با مشکلات مالی مواجه هستیم ولی برنامه را دنبال خواهیم کرد. تیم نونهالان ما برای اولین‌بار برای مسابقات قهرمانی آسیا عازم کویت شد که توانست دو مدال برنز را کسب کند. نوجوانان هم برای اولین بار برای قهرمانی آسیا عازم شدند که یک مدال برنز کسب کردیم اما باید این مسئله را در نظر گرفت که بازیکنان مقابل کدام حریف نتیجه را واگذار کردند. اکثر رقبای ملی‌پوشان ما بیش از 50 بازی‌ملی در کارنامه خود داشتند این درحالی است که بازیکنان اولین مسابقه برون مرزی خود را تجربه می‌کردند. شاید عملکرد ملی‌پوشان نوجوان از نظر عدد و ارقام به چشم نیاید ولی از نظر فنی بازی خوبی داشتند و قطعا این برنامه را ادامه خواهیم داد تا رده‌های پایه ما در آینده به سرنوشت تیم بزرگسالان دچار  نشوند.

دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این پرسش که با این اوصاف شما از عملکرد تیم بزرگسالان در مسابقات جهانی روسیه راضی نیستید؟! گفت: خیر. نتایج جهانی روسیه بسیار عالی بود. بوکسورها ما پیش از این در میادین مختلف هیچکدام بیشتر از دو برد نداشتند شاهین موسوی در روسیه سه برد به دست آورد اگر این رشد نیست پس چیست؟ تیم‌ ملی بزرگسالان تا المپیک چند مسابقه در پیش دارد و مطمئن باشید بوکس با 3 نفر در کاروان برای حضور در المپیک 2020 حضور خواهد داشت.

او در پایان درخصوص کادر فنی تیم‌ ملی بزرگسالان گفت: تغییر در همه رشته‌ها وجود دارد و هرجا که احساس شود یک فرد بهتر از فرد دیگر است در این صورت قطعا در راستا موفقیت بیشتر تغییر انجام می‌شود ببینید این پست‌ها مختص به کسی نیست و هرکسی که خوب نباشد جایش را با فرد بهتر عوض می‌کند. کادرفنی فعلی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و فدراسیون هم رضایت دارد بنابراین تغییری نخواهیم داشت. متاسفانه در ورزش ما یک گروهی یا باید در بدنه کار باشد و اگر این اتفاق رخ ندهد شروع  به اعتراض و سنگ اندازی می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز