امروز صورت گرفت؛

پیام تبریک کمیته ملی المپیک به خسروی‌وفا

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۹:۰۴
کد خبر: ۹۱۶۶۱۶
پیام تبریک کمیته ملی المپیک به خسروی‌وفا
کمیته ملی المپیک طی پیامی ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه و صادقانه محمود خسروی وفا در خدمتگزاری به جامعه فرهیخته ورزش جانبازان و معلولین وکسب عالی‌ترین نشان ارزشمند کمیته بین‌المللی پارالمپیک(ipc) را که ثمره سالها خدمتگزاری در این عرصه می باشد را به محمود خسروی‌وفا تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

کسب عالی‌ترین نشان کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) آن هم در مراسمی با حضور مسئولان و مقامات سازمان ملل متحد، IOC و رئیس و مسئولان کمیته بین‌المللی پارالمپیک نشان ازهمت و تلاش جنابعالی که بزرگ‌ترین حامی ورزش جانبازان و معلولین در عرصه ملی و بین المللی بوده اید، مایه قوت قلب و دلگرمی ورزش جانبازان و معلولین ایران اسلامی شد.

کسب این نشان برای کشورمان در کنار سایر موفقیت های ورزشکاران جانباز و معلول ایرانی در رویدادهای بین المللی مایه مباهات ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور به خصوص خانواده همیشه افتخار آفرین ورزش جانباران و معلولین شد.

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به ملت بزرگ ایران، جامعه ورزش کشور به خصوص خانواده بزرگ پارالمپیک، امید است همچون گذشته در عرصه مدیریت داخلی و بین المللی ورزش کشور شاهد افتخارآفرینی و تلاش های بی بدیل شما باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز