محسن کاوه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پشتوانه‌سازی خوبی برای کشتی آزاد انجام شده است/ گلیج و نخودی در مجارستان عالی کار کردند/ از همه رده‌های سنی حمایت می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۵:۳۸:۵۷
کد خبر: ۹۱۸۵۰۵
پشتوانه‌سازی خوبی برای کشتی آزاد انجام شده است/ گلیج و نخودی در مجارستان عالی کار کردند/ از همه رده‌های سنی حمایت می‌کنیم
مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: بازی‌های خوبی را از ملی‌پوشان امید شاهد بودیم به نظرم این نوع کشتی‌ها به همه نشان داد که در این رشته پشتوانه سازی خوبی را انجام دادیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای 6 تا 8 آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد که در پایان تیم ایران با 3 مدال طلای کامران قاسم‌پور، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع در اوزان 86، 97 و 125 کیلوگرم، یک مدال نقره محمد نخودی در وزن 74 کیلوگرم و 2 مدال برنز علیرضا سرلک و حسین شهبازی در اوزان 57 و 92 کیلوگرم و کسب 139 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

محسن کاوه، مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، درباره ارزیابی خود از عملکرد ملی‌پوشان در این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: معتقدم عملکرد بازیکنان همه خوب بود و این نشان می‌دهد کادرفنی کار خود را به خوبی انجام داده است. بازی‌های خوبی را از ملی‌ پوشان شاهد بودیم و به نظرم این نوع کشتی‌ها به همه نشان داد در این رشته پشتوانه سازی خوبی را انجام دادیم.

او افزود: این مسابقات شروع کشتی برای رده زیر 23 سال ما بود و دیدیم که در آغاز نیز چقدر خوب ظاهر شدند این بازیکنان همه باید مورد حمایت قرار بگیرند تا بتوانیم به آینده کشتی آزاد امیدوارم باشیم. افرادی مانند گلیج و نخودی در سال‌های گذشته عملکرد خوبی در رقابت‌ها نداشتند ولی در بوداپست خیلی خوب بازی کردند، بنابراین از همه کشتی‌گیران این رده باید حمایت شود و نه صرفا مدال آوران تا از پشتوانه کشتی آزاد در سال‌های آینده مطمئن باشیم.

نظر شما