اکبر خداوردی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اعمال نفوذها برای ورزش کشور زیبا نیست/ اضافه شدن شهرداری تبریز به لیگ یک اتفاق فاجعه‌بار است

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۸:۲۴:۴۱
کد خبر: ۹۱۹۰۶۹
اعمال نفوذها برای ورزش کشور زیبا نیست/ اضافه شدن شهرداری تبریز به لیگ یک اتفاق فاجعه‌بار است
سرمربی تیم پیام مشهد گفت: در مورد کیفیت لیگ خیلی زود است که نظری بدهم چون تازه اول راه هستیم و باید ادامه دهیم تا در طول بازی‌ها با حاشیه‌های جدید روبرو شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته‌دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزار 6 دیدار در شهرهای مختلف کشور درحالی پیگیری می‌شود که نماینده مشهد که قبل از شروع لیگ هم با حواشی زیادی روبرو بود با قرعه استراحت روبرو است.

اکبر خداوردی، سرمربی تیم پیام مشهد درخصوص کیفیت لیگ برتر در فصل جدید رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: همانطور که می‌دانید پیام برای جمع و جور کردن تیم حواشی زیادی را داشت. در این مدت هم قبل از شروع لیگ متاسفانه ما حتی یک بازی تدارکاتی نداشتیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت تیم خود را به خوبی شناسایی کنیم.

او ادامه داد: در بازی اول‌مان هم باید با قهرمان فصل گذشته بازی می‌کردیم که قطعا برای تیم ما بازی سختی بود هرچند که نتیجه را واگذار کردیم ولی از بازی بازیکنانم راضی هستم. در مورد کیفیت لیگ خیلی زود است که نظری بدهم چون تازه اول راه هستیم و باید ادامه دهیم تا در طول بازی‌ها با حاشیه‌های جدید روبرو شویم.

سرمربی پیام مشهد درخصوص احتمال اضافه شدن شهرداری تبریز به لیگ برتر نیز اظهار کرد: من هم این موضوع را شنیدم ولی نمی‌دانم واقعا این اتفاق قرار است رخ بدهد یا خیر. بدون شک حتی مطرح شدن این موضوعات اعتبار لیگ را پایین می‌آورد و یک فاجعه است. همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که به وضوح اعمال نفوذها را می‌بینم جریانی که اصلا برای ورزش کشورمان زیبا نیست و متاسفانه هم فقط برای برخی افراد و تیم‌ها وجود دارد.

خداوردی در پایان درخصوص بازی با پیکان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: پیکان تیم خوبی دارد هرچند که آن‌ها هم مانند ما شرایط خوبی را قبل از شروع لیگ نداشتند ولی همیشه تیم خوبی را راهی لیگ می‌کنند. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را در دومین دیدار خود به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز