مهدی حنفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مقابل استقلال به دنبال سه امتیاز هستیم/ گل سالم ما در بازی با نساجی مردود اعلام شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۰۱:۲۴
کد خبر: ۹۱۹۵۹۵
مقابل استقلال به دنبال سه امتیاز هستیم/ گل سالم ما در بازی با نساجی مردود اعلام شد
بازیکن صنعت نفت آبادان گفت: بازی آسان در لیگ وجود ندارد و طرز تفکر کادرفنی و بچه‌ها در تمام دیدارها برای سه امتیاز است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی حنفی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، درمورد میزان آمادگی خود برای دیدار با استقلال در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تمریناتم را هر روز انجام می‌دهم و الان هم به تیم اضافه شدم و منتظرم ماسک برسد که در شرایط بازی باشم. ماسکم آماده شده و به دستم می‌رسد که در تمرین تست کنم قالب ماسک روی صورتم چگونه است و اگر مشکلی نباشد و کادرفنی صلاح بداند بتوانم تیم را همراهی کنم.

او درمورد دیدار با نساجی مازندران نیز گفت: بازی با نساجی را دیدم و گل درست‌مان را به اشتباه مردود اعلام کردند و می‌توانستیم با آن سه امتیاز دوم باشیم و شرایط‌مان بهتر باشد و با روحیه بهتری برای بازی با استقلال برویم ولی متأسفانه اشتباهات داوری جزو فوتبال است و پیش می آید.

هافبک صنعت‌نفت آبادان اضافه کرد: بازی آسان در لیگ وجود ندارد و طرز تفکر کادرفنی و بچه‌ها در تمام دیدارها برای سه امتیاز است اصلا به فکر بازی دفاعی نیستیم و همه بازی‌ها را هجومی بازی می‌کنیم و به فکر سه امتیاز هستیم. امسال می‌خواهیم یک شگفتی بسازیم و یک رتبه خوب برای صنعت‌نفت داشته باشیم.

حنفی در پاسخ به این سوال که آیا تمرکز صنعت‌نفت آبادان فقط بازی‌های لیگ است یا به قهرمانی در جام حدفی هم توجه دارد؟ گفت: اگر هدف‌مان فقط لیگ برتر بود در دیدارهای جام حذفی با ارنج اصلی بازی نمی‌کردیم. صددرصد نگاه ویژه‌ای داریم و می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره اشکالات داوری و سیستم VAR توضیح داد: مشکلات داوری وجود دارد و به شخصه معتقدم جذابیت فوتبال به همین اشتباهات است و VAR به نظرم از جذابیت فوتبال کم می‌کند.

هافبک صنعت‌نفت یادآور شد: از همه هواداران ممنون هستم که در این مدت جویای احوالم بودند و نمی‌دانم چگونه تشکر کنم هر روز پیام می‌دادند و تا جایی که می‌توانستم جواب می‌دادم و امیدوارم همیشه پشت‌مان باشند و یک نتیجه خیلی خوب بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز