هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان؛

پیروزی شیرین مدافع عنوان قهرمانی مقابل پیکان

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۵۵:۱۵
کد خبر: ۹۱۹۶۹۰
پیروزی شیرین مدافع عنوان قهرمانی مقابل پیکان
تیم والیبال شهرداری ورامین توانست در هفته دوم لیگ‌برتر، پیکان تهران را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری پنج مسابقه جذاب و حساس پیگیری شد تا مسابقات لیگ برتر در دومین ایستگاه خود شاهد دیدارهای تماشایی باشد. در این هفته تیم شهروند اراک برابر میزبان خود تیم فولاد سیرجان ایرانیان حاضر نشد تا بازنده فنی مسابقه اعلام شود. گزارش این مسابقات در ادامه می‌آید:

پیکان 2 – شهرداری ورامین 3
دو برنده هفته اول مسابقات، در خانه والیبال تهران برگزار کننده یکی از جذاب‌ترین نبردهای هفته بودند؛ دو تیمی که فصل گذشته نیز در جمع مدعیان حضور داشتند، این بار در هفته دوم و در تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شهرداری ورامین نشان داد که مانند سال گذشته، تیمی مدعی در لیگ برتر است.
ورامینی‌ها در ست‌های فرد و پیکان در ست‌های زوج به برتری رسیدند تا رقابت جذاب این دو تیم، به ست پنجم کشیده شود و در نهایت این شهردری ورامین بود که با پیروزی در ست پنجم، دومین برد فصل را در تهران جشن گرفت.

شهرداری ارومیه 2 – سایپا 3
سایپایی‌ها دومین برد متوالی خود را بعد از یک جدال نفس‌گیر و سخت در ارومیه کسب کردند. شهرداری ارومیه که با انگیزه و برای جبران شکست هفته اول در این دیدار حاضر شده بود، موفق شد ست اول را با یک پیروزی قاطع جشن بگیرد اما در ست دوم، سایپا نتیجه را عیناً تکرار کرد تا به این ترتیب، جدال این دو تیم نیز نزدیک و جذاب باشد.
نبرد زیبای مربیان دو تیم میان ناصر شهنازی و مصطفی کارخانه، به ست پنجم کشیده شد و در نهایت و در پایان این ست، سایپا با نتیجه نزدیک 15 بر 13 به برد دست پیدا کرد تا دومین برد فصل خود و دومین باخت فصل شهرداری ارومیه را رقم بزند.

شهداب یزد صفر – شهرداری گنبد 3
گنبدی‌ها در هفته اول نشان دادند که امسال تیمی مدعی در لیگ برتر هستند و این هفته نیز با یک برد خارج از خانه که مقتدرانه‌ترین برد هفته بود، به روند خوب خود ادامه دادند.
نماینده گنبد، هرچند در تمامی ست‌ها کار سختی داشت اما در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید تا به این ترتیب، دومین برد فصل خود را به دست بیاورد.

فولاد سپاهان ۳ – کاله مازندران ۲

بعد از یک پیروزی نزدیک در خانه، کاله این بار خارج از خانه برابر تیم فولاد سپاهان با یک نتیجه نزدیک شکست خورد تا به این ترتیب، سپاهانی‌‌های تازه وارد به لیگ برتر با هدایت رحمان محمدی‌راد مربی قهرمان فصل گذشته، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و در دومین میزبانی خود، دومین برد را نیز کسب کنند.
در شرایطی که دو تیم تا پایان ست چهارم با تساوی دو بر دو به استقبال ست پنجم رفتند، در این ست تیم سپاهان با نتیجه ۱۵ بر 11 به برتری رسید.

خاتم اردکان 3 – راه‌یاب ملل مریوان 2
اولین مسابقه برای خاتم در فصل جدید لیگ برتر، تبدیل به اولین برد شد. خاتم در خانه کار سختی برابر راه‌ یاب ملل مریوان داشت و تا پایان ست سوم با نتیجه دو بر یک از حریف عقب بود اما رقابت نزدیک دو تیم به ست پنجم کشیده شد تا در این ست، اردکانی‌ها با حمایت هواداران خود با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به برتری برسند و پیروز مسابقه باشند.

 

نظر شما
پرونده ویژه