امیدواریم فوتبال‌دوستان ما را در اکباتان تنها نگذارند؛

فاطمی: جوانان برای شروع مسابقات آماده هستند

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۸:۳۹
کد خبر: ۹۱۹۷۹۶
فاطمی: جوانان برای شروع مسابقات آماده هستند
مدیر تیم فوتبال جوانان ایران درخصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از آغاز رقابت های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا گفت: تیم جوانان از هر نظر برای حضور در بازی ها آماده است و امیدواریم با حمایت فوتبال دوستان نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فراز فاطمی درخصوص آخرین وضعیت تیم جوانان گفت: بعد از ماه ها تلاش اعضای تیم و همکاران خوبم در کادر فنی به اردوی پایانی رسیدیم و آماده حضور در مسابقات هستیم. شرایط بچه ها از نظر روحی و جسمی همچنین تاکتیکی برای حضور در این مسابقات بسیار خوب است. همچنین در این اردو ابتدا در محل مرکز ملی فوتبال اقامت داشتیم و طبق برنامه در هر روز دو تمرین بسیار خوب و مفید انجام شد که کادر فنی و شخص آقای پورموسوی از این تمرینات رضایت کامل داشتند. روز گذشته به بچه ها استراحت دادیم و در هتل اوین استقرار پیدا کردیم تا آماده حضور در بازی ها شویم.

فاطمی اضافه کرد: لازم است از همکاری همه کسانی که در این مدت حامی و همراه ما بودند تشکر کنم. از جمله سازمان تیم های ملی و فدراسیون فوتبال همچنین کمیته جوانان که در این مدت امکان اعزام تیم به مسابقات روسیه، تورنمنت کافا و انجام دو بازی در اندونزی را فراهم کردند. همچنین مدیریت مجموعه پاس قوامین که از یک ماه پیش به شکل ویژه ترمیم زمین چمن را در دستور کار داشتند و ضعیت زمین بسیار خوب شده است. تنها نکته باقیمانده حضور و حمایت همه جانبه فوتبال دوستان است. امیدواریم این بچه ها را در ورزشگاه شهرک اکباتان تنها نگذارند و در این سه روز حمایت خوبی از تیم داشته باشند تا از امتیاز میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم و جواب حمایت های مردم را با نتایج خوب در زمین بازی بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز