تعامل با فدراسیون ‌ها می‌تواند به رشد ورزش کمک کند؛

طاهریان: تکلیف کمیسیون صلح و ورزش به خاطر استعفای عارف هنوز مشخص نیست

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۷:۰۴
کد خبر: ۹۱۹۸۱۶
طاهریان: تکلیف کمیسیون صلح و ورزش به خاطر استعفای عارف هنوز مشخص نیست
نایب رییس کمیته ملی المپیک گفت: کمیسیون‌ها موظف هستتد در سال همایش‌هایی را برگزار کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ طاهره طاهریان، نایب رییس کمیته ملی المپیک در نشست خبری امروز اظهار کرد: در این دوره شاهد بودیم که به طور جدی به کمیسیون‌ها در کمیته ملی المپیک توجه شد. جمع کمیسیون‌ها شورای راهبردی است که در ماه یک بار جلسه دارند و تصمیم‌گیری‌های لازم در آنجا صورت می‌گیرد. در گزارشی هم که به ioc نیز ارسال شده شاهد روند روبه رشد بودیم. ۱۷ کمیسیون ما فعال هستند و تنها کمیسیون صلح و ورزش است که به خاطر استعفای عارف فعلا تکلیفش مشخص نیست.

وی افزود: بیش از ۲۰۱ جلسه در کمیسیون‌های مختلف داشته‌ایم. اولین کمیسیونی که فعال شد کمیسیون ورزشکاران بود که از اواخر سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. ۱۷۰ نفر در کمیسیون‌های مختلف عضو هستند و نسبت به ماهیت هر کمیسیون فعالیت آنها نیز سنجیده می‌شود. کمیسیون زن و ورزش نیز یکی از فعال‌ترین کمیسیون‌های ما است. یکی از اقدامات انجام گرفته در این مدت درخصوص کمیسیون‌ها تدوین آیین‌نامه است که سعی کردیم همه این کمیسیون‌ها دستورالعمل آیین‌نامه را داشته باشند.

طاهریان گفت: کمیسیون‌ها موظف هستتد در سال همایش‌هایی را برگزار کنند که برخی از کمیسیون‌های ما از جمله زن و ورزش در این‌خصوص فعال بودند. همچنین فضای آکادمی ملی المپیک نیز در اختیار کمیسیون‌هاست که بتوانند برنامه‌های خود را اجرایی کنند. یکی از فعالیت‌هایی که به صورت جدی به آنها پرداخته می‌شود این است که ما برنامه‌های خود را به ioc می‌فرستیم و درصورت تایید ioc هزینه‌ها را پرداخت می‌کند. در آغاز سال نشست هم‌اندیشی کمیسیون‌ها را داشتیم که در اواخر سال نیز این همایش برگزار خواهد شد.

او در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون‌ها کار اجرایی ندارند و فقط در بحث همفکری کنند. این رییس فدراسیون است که در بحث عمل تاثیرگذار است و کمیسیون‌ها فقط می توانند به رییس فدراسیون پیشنهاد و نظر بدهند. تعامل بین کمیسیون‌ها و فدراسیون ‌ها می‌تواند به رشد ورزش کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز